در شهر سیبِیو ؛

نمایشگاه محصولات نانوایی، قنادی و محصولات غذایی در کشور رومانی

عصر نمایشگاه- این نمایشگاه در روزهای ۳ تا ۵ فروردین ماه ۹۶ در شهر سیبِیو برگزار می ‏شود.

نمایشگاه محصولات نانوایی، قنادی و محصولات غذایی در کشور رومانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از غلات نیوز ، در نهمین نمایشگاه بین ‏المللی تجاری گَستروپَن که در جنوب شرقی قاره اروپا برگزار می‏شود، محصولاتی نظیر تجهیزات، مواد اولیه، راه‏ حل‏ ها و فناوری‏ های صنایع نانوایی، قنادی، پاستا، بستنی، شکلات، قهوه و خدمات غذایی به نمایش در می ‏آید.

    این نمایشگاه بین بازار کشور رومانی و تولیدکنندگان و توزیع‏ کنندگان جهانی ارتباط برقرار می ‏کند. در نمایشگاه گَستروپَن 2016، 133 شرکت از 25 کشور جهان حضور داشتند. تجربه نشان داده است که هر سال بر تعداد شرکت ‏کنندگان در این نمایشگاه افزوده می‏شود و هر سال محصولات پیشرفته ‏تری در آن شرکت داده می‏شود.

    بیشتر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را متخصصان شرکت‏های نان و محصولات قنادی و مدیران هتل‏‏ها، رستوران‏ها و قهوه ‏فروشی‏ ها تشکیل می‏دهند. بر اساس بازخوردی که از طرف شرکت‏ کنندگان سال‏های قبل دریافت شد، برگزارکنندگان این نمایشگاه پیش‏بینی می‏ کنند که در سال جاری ارزش معاملات انجام‏ شده در این رویداد 3 روزه، به 5 میلیون یورو برسد و حین برگزاری نمایشگاه و بعد از آن، قراردادهایی منعقد شود که ارزش همه آنها بیش از 50 میلیون یورو تخمین زده می‏شود. 80 درصد بازدیدکنندگان این نمایشگاه جزء افرادی هستند که در رأس سیاست‏گذاران شرکت‏ها قرار دارند. هر سال بیش از 200 هزار متخصص داخلی و خارجی از این نمایشگاه دیدن می‏کنند.

    سال‏های قبل، طی برگزاری این نمایشگاه بازدیدکنندگان نشان دادند که تمایل دارند از فناوری‏های ارائه‏ شده استفاده کنند. این نمایشگاه در برقراری ارتباط تجاری بین تولیدکنندگان، متخصصان و کارآفرینان نقش مهمی ایفا می‏کند. در این نمایشگاه هزینه واگذاری غرفه‏ ها بسیار پایین ‏تر از دیگر نمایشگاه‏های بین ‏المللی است، همچنین در این نمایشگاه داورانی حضور دارند که بهترین محصولات را انتخاب کرده و نشریات و دیگر رسانه‏های اجتماعی، آنها را به همگان معرفی می‏ کنند. 

    برای رزرو غرفه در این نمایشگاه، لطفاً از طریق نشانی الکترونیک pr@gastropan.ro با برگزارکنندگان ارتباط برقرار شود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 040266219392 یا تلفن همراه 040733313043 و 040787677310 و یا با نشانی الکترونیک info@gastropan.ro تماس حاصل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت