فرهنگسرای شهر اراک برگزار می کند

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در اراک

عصر نمایشگاه- در راستای ارج نهادن به هنر دستی و صنایع دست‌ساز هنرمندان اراک نمایشگاه آثار دستی در آستانه فرارسیدن سال نو در فرهنگسرای شهر کلانهشر اراک برگزار و به نمایش در می‌آید.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در اراک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، در بحث تولید و صادرات صنایع دستی خوشبختانه کشور ما همواره در میان بسیاری از کشورهای دنیا توانسته سرآمد باشد و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد.

    در جای جای این میهن پهناور به وضوح می‌بینیم که دست‌سازهای هنرمندان ما توانسته زبان ناطق به منظور انتقال فرهنگ و آداب رسوم ما به سایر کشورها بوده و فتح بابی برای تبادل ورابط به شمار آید.

    در استان‌مرکزی برخلاف صنعتی بودن خود با وجود خیل هنرمندان فراوان آن نشان می‌دهد که این استان همواره بستر هنرهای بسیاری را دارد که با توجه و ارج نهادن به آنان می‌توان گامی مهم در بحث ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور برداشت.

    امروزه صنایع دستی تنها به عنوان یک هنر به آن نگریسته نمی‌شود و توانسته با کارکردهای عظیم خود نقشی مهم در توسعه صادرات کشور ایفا کند.

    دراستان‌مرکزی نیز همه ساله در بسیاری از شهرستان‌های آن نمایشگاه‌های صنایع دستی فراوانی در سطح خرد و کلان برپا می‌شود که علاوه بر آشنایی و معرفی هنرمندان استان‌مرکزی می‌تواند در بحث افزایش درآمدزایی آنان نیز موثر باشد.

    فرهنگسرای شهر در اراک در طول ایام سال اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی وهنری می‌کند که این نمایشگاه نیز از 2 تا هفتم اسفند با گردهم آوری بسیاری از هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنری سعی در ارتقاء وضعیت هنری استان و آشنایی مردم با هنرمندان مشغول در این حوزه را دارد.

    به گزارش تسنیم ،علاقه‌مندان به فعالیت‌های هنری می‌توانند با حضور در نمایشگاه از ساعات9 تا 13 و 16 تا 21 علاوه بر بازدید امکان خرید از محصولات هنری را نیز داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت