مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی :

برگزاری ۴ نمایشگاه صنایع‌دستی در تبریز

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از آمادگی کامل این استان برای ارائه خدمات متفاوت در نوروز ۱۳۹۶ خبر داد.

برگزاری ۴ نمایشگاه صنایع‌دستی در تبریز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ،مرتضی آبداربخشایش بر لزوم جدیت و عزم همه بدنه اداره‌کل برای انجام امور مربوط به نوروز 96 تأکید کرد و از تمام دستگاه‌های عضو ستاد خواست تا نوآوری و جدیت را به‌عنوان تمرینی جدی برای تبریز 2018 سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

    وی افزود:خانه‌تکانی اساسی در موزه‌ها و اماکن تاریخی برای استقبال از میهمانان یک مطالبه عمومی است و باید تمام اقدامات لازم بهمنظور آماده‌سازی موزه‌ها و اماکن تاریخی استان برای بازدید گردشگران به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

    آبداربخشایش گفت:به‌منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی، تیم‌های نظارتی برای بازرسی از مراکز و تأسیسات گردشگری تبریز آغاز به کار کرده‌اند تا ضمن بررسی موارد موجود، در صورت مشاهده تخلف اقدامات قانونی لازم را صورت دهند.

    وی ادامه داد: به‌منظور ارتباط و خدمت‌رسانی بهینه به گردشگران نوروز و رصد لحظه‌به‌لحظه و مستمر خدمات نوروزی، خانه حیدرزاده به‌عنوان دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات‌سفر تجهیز و آماده عرضه خدمات شده است.

    استقرار 250 راهنمای گردشگری در موزه‌ها و اماکن تاریخی

    آبداربخشایش گفت:طرح ”همیار گردشگر" با همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان به‌منظور استفاده از قابلیت و ظرفیت دانش‌آموزان در نوروز 96 اجرایی خواهد شد. 250 راهنمای گردشگری در موزه‌ها و اماکن تاریخی و نیز خانه سفال و بازارچه صنایع‌دستی به ارائه خدمات به گردشگران خواهند پرداخت.

    وی در مورد اهمیت حمایت از صنایع‌دستی استان و ترویج آن با مشارکت بخش خصوصی خاطرنشان کرد: 4 نمایشگاه صنایع‌دستی از 2 تا 12 فروردین 96 در تبریز و 19 نمایشگاه در سایر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد و نیز نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری شهرداری منطقه 8 در پیاده‌راه مقصودیه برپا خواهد شد.

    وی به لزوم خدمات‌رسانی مناسب در امر اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: ترتیبی اتخاذ کرده‌ایم که گردشگران فقط در اماکن اقامتی مجاز اسکان یابند، و با نظارت ویژه و مستمر با هر گونه اماکن اقامتی متخلف یا غیرمجاز برخورد خواهیم کرد.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه خدمات متفاوت محور برنامه‌های نوروز 96 تعیین شده است، اظهار کرد:برگزاری نوروزگاه، استقرار بازارچه‌های صنایع‌دستی، عرضه خدمات اینترنت وای‌فای در مراکز منتخب گردشگری استان، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی، توزیع اقلام فرهنگی حاوی اطلاعات سفر اعم از لوح‌فشرده، کتابچه، بروشور و جز آن، راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی ویژه خدمات‌سفر در راستای رفاه حال گردشگران و دسترس آسان به اطلاعات ضروری از اقدامات متفاوت پیش‌بینی‌شده برای ایام نوروز در آذربایجان شرقی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت