نمایشگاه بین المللی کتاب تایلند با حضور ایران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی کتاب تایلند روز چهارشنبه با عرضه کتاب هایی از جمهوری اسلامی ایران و حضور فعالان بین المللی حوزه چاپ و نشر در مرکز ملی همایش های 'کوئین سریکیت' شهر بانکوک پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا گشایش یافت.

نمایشگاه بین المللی کتاب تایلند با حضور ایران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، از این نمایشگاه بین المللی کتاب که به مدت 12 روز ادامه دارد، پیش بینی می شود بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر دیدن کنند.
    رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه و در غرفه شمار L-01 کتاب هایی با موضوعات مختلف از جمله فرهنگ و ادبیات شرکت کرده است.
    مجموعه چند رسانه ای و کتب ترجمه شده توسط انتشارات رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک که به صورت الکترونیکی تهیه شده است نیز در غرفه کشورمان عرضه شده است.
    عرفان، فلسفی، مذهب، داستان و ادبیات از جمله موضوعات کتاب هایی ایرانی است که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
    دیوان حافظ به زبان تایلندی نیز در نمایشگاه عرضه شده است.
    انتشارات رایزنی فرهنگی ایران در تایلند تاکنون 134 جلد کتاب و منابع ارزشمند از جمله نهج البلاغه را به تایلندی ترجمه کرده است.
    در این نمایشگاه تمبر یادبود چهلمین سالگرد برقراری مناسبات ایران و تایلند و تعدادی از صنایع دستی نفیس کشورمان نیز به نمایش گذاشته شده است.
    چهل و سومین نمایشگاه ملی و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بانکوک که امسال در مساحتی به وسعت 21 هزار متر مربع و در 900 غرفه برگزار می شود، از 40 سال پیش تاکنون به عنوان یکی از نمایشگاه های معتبر منطقه ای شناخته شده و همواره مورد توجه فعالان این حوزه قرار داشته است.
    بیش از 420 ناشر تایلندی، 21 شرکت بین المللی چاپ و نشر و 10 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، انگلیس، فرانسه، هند و آمریکا در این نمایشگاه کتاب حضور دارند.
    کتاب کودکان، نوجوانان و جوانان از جمله اصلی ترین بخش های این نمایشگاه است که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
    این نمایشگاه همچنین به عنوان دروازه ای برای ورود به صنعت کتاب کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا محسوب می شود که جمعیتی بیش از 600 میلیون نفر را در خود جای داده است.
    در این نمایشگاه ها علاوه بر کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا، ناشرانی از کشورهای اروپایی و آمریکایی سعی دارند جنبه های مختلف زندگی و فرهنگ خود را از طریق کتاب به ساکنان این بخش از جهان معرفی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت