۲۴۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه شکاری دزفول دیدن کردند

عصر نمایشگاه- رییس عقیدتی سیاسی پایگاه وحدتی دزفول گفت: در مدت برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در این پایگاه افزون بر ۲۴۰ هزار نفر از مسافران نوروزی ، کاروان های راهیان نور و شهروندان منطقه از آن دیدن کردند.

۲۴۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه شکاری دزفول دیدن کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، شانزدهمین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 30 اسفند ماه 1395 تا 11 فروردین ماه 1396 در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول برپا شد.
     حجت الاسلام مطهرنژاد با بیان اینکه روزانه بالغ بر 20 هزار نفر از نمایشگاه راهیان نور این پایگاه بازدید کردند گفت: این استقبال پرشور حاکی از علاقه ویژه مردم به نیروی هوایی ارتش است.
    وی ضمن تشریح برنامه های اجرا شده پایگاه وحدتی در برگزاری نمایشگاه افزود: در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی روزانه در 2 نوبت صبح و عصر خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش با 2 فروند از انواع جنگنده های نهاجا در ارتفاع پست به نمایش هوایی پرداختند که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
    حجت الاسلام مطهر نژاد اظهار داشت: در این نمایشگاه همزمان با پروازهای نمایشی پیشکسوتان نیروی هوایی به تشریح وقایع دوران دفاع مقدس پرداختند.
    وی ادامه داد: در این نمایشگاه 26 غرفه شامل ختم قرآن کریم برای سلامتی رزمندگان اسلام، محصولات فرهنگی، کتاب، عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی، آتش نشانی، امدادو نجات، جنگ نوین، یادمان شهدا، نمایش تجهیزات هوایی و انواع جنگنده های نیروی هوایی ارتش به نمایش گذاشته شده بود.
    رییس عقیدتی سیاسی پایگاه وحدتی دزفول گفت: علاوه بر اهداء بسته های فرهنگی به زائران، ایستگاه های صلواتی نیز برای پذیرایی بازدید کنندگان دایر شده بود.
    وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی با این حجم و وسعت در نوع خود بی نظیر است که هرساله مردم و زائران به صورت خودجوش از آن دید می کنند.
    نمایشگاه هوایی راهیان نور از جمله جاذبه های گردشگری جنگ در استان خوزستان می باشد که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می گیرد.
    پایگاه چهارم شکاری دزفول با اجرای یک هزار و 515 سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.
    دزفول در شمال استان خوزستان در دوران دفاع مقدس مورد اصابت 176 موشک دوربرد ، 489 بمب و راکت و پنج هزار و 821 گلوله توپ دشمن قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت