مدیر اجرایی نمایشگاه همت :

ارائه دستاوردها و توان دانشجویان در نمایشگاه «همت»

عصر نمایشگاه- محمدجواد نادرالاصلی امروز با اشاره به برگزاری نمایشگاه همت در سال ۹۶ اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت واقعی از دانشجویان مبتکر و نخبه است.

ارائه دستاوردها و توان دانشجویان در نمایشگاه «همت»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمدجواد نادرالاصلی افزود: حمایت‌های مالی که در حال حاضر از طرح‌ها و ایده‌ها صورت می‌گیرد بسیار کمتر از هزینه‌های لازم برای صنعتی شدن طرح‌هاست و این در حالی است که دانشجویان نیز سرمایه کافی برای صنعتی کردن طرح‌هایشان ندارند.

    مدیر اجرایی نمایشگاه همت گفت: با معرفی چنین محصولاتی به بازار از طریق نمایشگاه همت در صدد تهیه سرمایه اصلی طرح‌ها از بازار هستیم، به این خاطر که در این راه سرمایه سریع‌تر و راحت‌تر در اختیار قرار گرفته و در صورت وجود ایرادات در راستای تجاری‌سازی محصولات، این ایرادات نیز مرتفع خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: در آذر ماه سال جاری نمایشگاه همت یک برگزار شد که با استقبال خوب مسؤولان و صنعت‌گران روبرو شد و دانشجویان نیز از برگزاری این نمایشگاه بسیار راضی بودند.

    نادرالاصلی یادآور شد: زمان برگزاری نمایشگاه همت اردیبهشت ماه 96 است که دانشجویان می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

    وی عنوان داشت: دانشجویان علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه ابتدا باید فرم مربوط به شرکت در نمایشگاه را از کانال تلگرامی این نمایشگاه به آدرس hemmate2 دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را به آدرس daneshjou@chmail.ir ارسال کنند.

    معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان از اختصاص جوایز ویژه برای طرح‌های برتر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: به 3 طرح برتر جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد و همچنین یک جایزه ویژه نیز به صورت جداگانه به بهترین طرح اهدا خواهد شد.

    وی در پایان متذکر شد: در واقع این نمایشگاه تلاشی برای اتصال دستاوردها و توان دانشجویان به صنایع برای رفع مشکلات و گره‌های موجود در کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت