کسب مدال برنز نمایشگاه اختراعات سوئیس توسط دانش‌آموز هرمزگانی

عصر نمایشگاه- دانش‌آموز مرکز آموزش استعدادهای درخشان فرزانگان ناحیه یک بندرعباس، مدال برنز نمایشگاه ۲۰۱۷ اختراعات سوئیس را کسب کرد.

کسب مدال برنز نمایشگاه اختراعات سوئیس توسط دانش‌آموز هرمزگانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، ، مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با بیان این خبر و تبریک این موفقیت بزرگ علمی، اظهار کرد: مبینا وطن‌خواه، عضو فعال پژوهش سرای دانش‌آموزی ناحیه یک بندرعباس که به‌عنوان سفیر علمی ایران اسلامی جهت ارائه طرح علمی اختراعی خود ( دستگاه تشخیص نشتی سیالات) در نمایشگاه 2017 اختراعات سوئیس شرکت کرد، علاوه بر این برنز، از کشورهای تایوان و هنگ‌کنگ نیز مدال افتخار برترین اختراع را کسب کرد و به‌عنوان جوان‌ترین مخترع نمایشگاه مورد تقدیر گرفت.

    دانش هاشمی پور افزود: دستگاه اختراعی این دانش‌آموز مخترع هرمزگانی در نمایشگاه مخترعین 2017 سوئیس مورد استقبال واقع شد و پس از مصاحبه با شبکه‌های بین‌المللی به بازدید از سازمان ملل نیز دعوت گردید.

    وی خاطرنشان کرد: بدون شک موفقیت این دانش‌آموز تیزهوش و مستعد هرمزگانی علاوه بر حمایت خانواده و تلاش و جدیت خود، مرهون تلاش‌های مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه یک، مدیر دبیرستان دخترانه فرزانگان، مدیر پژوهش سرای دانش‌آموزی ناحیه یک و همچنین معلمان و اساتید عزیز است که همگی در کسب این موفقیت غرورآفرین سهیم هستند.

    مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با تأکید براینکه توجه ویژه به دانش‌آموزان نخبه اولویت آموزش‌وپرورش هرمزگان است، عنوان کرد: همه‌ی ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش هرمزگان در خدمت رشد استعدادهای برتر دانش‌آموزان است چراکه  فلسفه وجودی نهاد آموزش‌وپرورش جز تربیت نسلی کارآمد برای فردای جامعه نیست و همه ظرفیت‌ها و امکانات باید در خدمت این مهم باشد.

    هاشمی پور با بیان اینکه حمایت از نخبگان علمی را صرفاً به برنامه‌های رسمی محدود نمی‌دانیم، اضافه کرد: توجه ویژه به فراهم کردن زمینه کشف و رشد استعدادهای دانش‌آموزان اولویت همه‌ی مسئولان آموزش‌وپرورش استان است.

    مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: قطعاً هرچه امروز برای تربیت نسلی کارآمد و متخصص و متعهد وقت و سرمایه صرف شود در آینده رفاه، توسعه، پیشرفت و مهم‌تر از همه استقلال و اقتدار بیشتر را برای کشور به دنبال دارد، لذا به این مهم باید یک نگاه فرا بخشی معطوف باشد.

    این مخترع هرمزگانی پس از حضور در کشور سوئیس، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مخترعین 2017 ژنو که با حضور نماینده دولت سوئیس و شهردار ژنو انجام می‌شود، شرکت کرد.

    بازدید از نمایشگاه اختراعات و تکنولوژی‌های روز دنیا، شرکت در آیین اعطای مدال‌ها، گشت شهری و بازدید از لوزان، موزه المپیک و همچنین سفر علمی از برنامه‌های این دانش‌آموز مخترع هرمزگانی در سفر به کشور سوئیس بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت