دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی شاهرود:

فروش صنایع دستی شاهرود در نمایشگاه های نوروزی ۱۳درصد رشد داشت

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی شاهرود بابیان اینکه نمایشگاه نوروزی شهرستان ۷۰۰میلیون تومان درآمد داشت، ابراز داشت: این میزان به نسبت سال گذشته رشد ۱۳درصدی را نشان می دهد.

فروش صنایع دستی شاهرود در نمایشگاه های نوروزی ۱۳درصد رشد داشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، حمیدرضا حسنی در نخستین جلسه شورای اداری سال 96 شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان ضمن بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم به بهره گیری از آیین های باستانی، نوروزی متفاوت را در معرض دید مردم قرار دهیم، ابراز داشت: بیش از 60 هزار نفر از نمایشگاه و نوروزگاه سالجاری بازدید کردند که توانست اقتصاد خوبی را برای بخش روستایی رقم بزند.

    وی افزود: خرید و دیدار از نمایشگاه نوروزی بخش مهمی از برنامه های مسافران ایام تعطیلات سال جاری که از شاهرود گذر می کردند بود که بررسی ها نشان می دهد ارائه خدمات موثر توسط ستاد خدمات سفر توانست به افزایش ماندگاری مسافران کمک کند.

    رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شاهرود بابیان اینکه 151هزار نفر از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرستان طی ایام نوروز دیدن کردند که به نسبت سال گذشته رشد 75 درصدی را نشان می دهد، ابراز داشت: مجموعه بسطام با 50 هزار نفر و شیخ ابوالحسن خرقانی با 30 هزار نفر بیشترین آمار بازدید کننده را به خود اختصاص دادند که باید گفت مجموعه فرحزاد، مجن، آبشار مجن، رضاآباد، خارتوران، ابر و قطری نیز مورد توجه ویژه گردشگران نوروزی بود.

    حسنی در ادامه تصریح کرد: 127هزار نفر طی ایام تعطیلات نوروزی در شاهرود اقامت کردند و این مهم رشد 38درصدی را نشان می دهد که بیانگر آن است در تعریف افزایش ماندگار ی مسافران توانسته ایم به نحو مطلوب عمل کنیم.

    وی افزود: یکی از موارد قابل توجه در نوروز سالجاری افزایش اقامت در خانه های بومگردی رضاآباد و قلعه بالا است که این افزایش درصد اقامت در هتل ها را تحت تاثیر خود قرار داد و همچنین تور رایگان بسطام گردی اقدام ارزشمندی از سوی شهرداری بسطام بود که توانست نگاه مثبت گردشگران را به سوی خود معطوف کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت