موفقیت هنرمند شیرازی در جشنواره بین المللی ساوتهمپتون انگلستان

عصر نمایشگاه- اثری از یک هنرمند عکاس به صد و چهارمین نمایشگاه عکس ساوتهمپتون راه یافت.

موفقیت هنرمند شیرازی در جشنواره بین المللی ساوتهمپتون انگلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، محمد زرین کلاه عکاس شیرازی که پیش از این آثارش در جشنواره های مختلف برگزیده و به نمایش گذاشته شده بود در صد و چهارمین جشنواره بین المللی ساوتهمپتون انگلستان موفق به کسب گواهی scc certificate شد و اثر وی به صد و چهارمین نمایشگاه عکس ساوتهمپتون راه یافت.

    در این جشنواره امین دهقان موفق به دریافت روبان PSA ،  محمد زرین کلاه و محمود حدائق نیا از ایران موفق به کسب تقدیر SCC Certificate شدند.

    آثار محمد زرین کلاه پیش از این نیز در نمایشگاه و کتاب عکس جشنواره حرکت (ایران خودرو - مرکز همایش های برج میلاد تهران سال 95 )، چهاردهمین جشن تصویر سال (خانه هنرمندان ایران - اسفند 95 ) راه یافته و در معرض عموم قرار گرفته است و هم اکنون دو اثر برگزیده او در سومین جایزه جهانی اربعین در نمایشگاه این جشنواره واقع در فرهنگستان هنر تهران حضور دارد.

    در کارنامه هنری زرین کلاه ، تندیس و لوح تقدیر بخش ویژه جشنواره ملی عکس رهسپار (شهرکرد 95) , لوح تقدیر, جایزه و دو عکس راه یافته به نمایشگاه در سومین جایزه جهانی اربعین , عنوان سومی جشنواره ملی عکس شفاف، اکسپت شده در دو مرحله جشنواره بین المللی عکس خیام نیز به چشم می خورد.

    باشگاه عکس ساوتهمپتون در سال 1896 تشکیل شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین نمایشگاه های عکس بین المللی انگلستان را با استقبال بیش از پنجاه کشور جهان اجرا می کند .

    این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فیاپ، انجمن عکاسی آمریکا، انجمن سلطنتی عکاسی انگلستان برگزار شده و عکس های راه یافته در آن برای دریافت القاب آنها محاسبه می شود.

    محمد زرین کلاه دارای مدرک مهندسی کامپیوتر، گواهی تربیت مدرس عکاسی از دانشگاه فرهنگ و هنر شیراز، مدرک جامع عکاسی از سازمان مدیریت صنعتی جنوب، گواهی ویرایش عکس از جهاد دانشگاهی همدان و هم اکنون نیز دانشجوی کارگردانی تلویزیونی دانشگاه هنر شیراز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت