همزمان با آغاز سال نو؛

عرضه آثار منتخب ایرانی در نمایشگاه کتاب پاریس

عصر نمایشگاه- مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران و همزمان با آغاز سال نو، در نمایشگاه کتاب پاریس ۶۰۰ عنوان کتاب عرضه خواهد کرد.

عرضه آثار منتخب ایرانی در نمایشگاه کتاب پاریس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،نمایشگاه کتاب پاریس از 27 اسفندماه تا یکم فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

    گفتنی است ،مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه 600 عنوان کتاب در حوزه‌های ایران‌شناسی، ادبیات کهن و مدرن، هنر، آموزش زبان فارسی و ... در غرفه‌ای به مساحت 40 مترمربع به نمایش خواهد گذاشت.

    شایان ذکر است ،احمد سمیعی گیلانی، نویسنده، مترجم و عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی، میهمان ویژه غرفه ایران است.

    همچنین در مدت 4 روز برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار و گفت‌وگو با نویسندگان ایرانی و فرانسوی، نشست ضرورت نگاه نو به ادبیات کلاسیک فارسی در عرصه جهانی، داستان‌خوانی ادبیات معاصر ایران، نشست نوروز و تاریخ اساطیر ایران، دیدار و گفت‌وگو با ناشران ایرانی و فرانسوی به همراه نشست آسیب‌شناسی نشر و ترجمه آثار ایرانی و فرانسوی، قصه‌گویی و شعرخوانی، برنامه‌های ویژه سال نو، کارگاه خوشنویسی و نستعلیق، برنامه‌های روز ایران شامل ضیافت ایرانی به همراه برنامه‌های ویژه به مناسبت شروع سال نو، موسیقی سنتی ایرانی و نمایشگاه عکس در غرفه ایران برگزار خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران برای حضور در این نمایشگاه و معرفی ظرفیت‌های چاپ و نشر کشور، از جمله برنامه‌هایی است که در غرفه ایران دنبال خواهد شد.

    رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه و خانه فرهنگ ایران، شهر کتاب، انتشارات بین‌المللی الهدی و ناشران فعال ایرانی در حوزه نشر فرانسوی در انجام فعالیت‌های غرفه ایران با مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران مشارکت دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت