سرکنسول ایران باحضوردر نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در دوبی بیان کرد

تاکید کنسول ایران در دبی بر حمایت از شرکت های ایرانی

عصر نمایشگاه- علی رضا بهرامی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارت های شمالی با حضور درسالن اختصاصی ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته در دبی از توانمندی ۵۵ شرکت ایرانی حاضر در آن تمجید کرد.

تاکید کنسول ایران در دبی بر حمایت از شرکت های ایرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،علی رضا بهرامی سرکنسول کشورمان در دبی و امارت های شمالی ضمن بازدید از تمامی غرفه ها، با مدیران و دست اندرکاران شرکت های ایرانی گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های آنان، فرصت ها و چالش های فراروی ایشان در عرصه های منطقه ای و بین المللی قرار گرفت.
    گفتنی است ،سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در امارات در این بازدید ضمن تمجید از سطح بالای توانمندی های تولیدی و صادراتی شرکت های ایرانی ابراز امیدواری کرد که فضای به وجود آمده برای کشورمان در عرصه های منطقه ای و بین المللی پس از اجرای برجام با حمایت های دولت از بخش های خصوصی، فرصت خوبی را برای حضور موفق تر بخش های مختلف به ویژه در زمینه راهبردی مواد غذایی در راستای فعالیت در عرصه های برون مرزی مهیا سازد.
    همچنین مدیران شرکت های ایرانی نیز در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از حضور و حمایت ایشان خواستار توجه و حمایت بیشتر دولت برای رقابت آنها با شرکت های خارجی در سطح منطقه ای و بین المللی شدند.
    به گزارش ایرنا ،علیرضا بهرامی همچنین در پایان این بازدید بر آمادگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی برای حمایت شرکت های ایرانی تاکید کرد.
    شایان ذکر است ،نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته با مشارکت بیش از چهار هزار شرکت از حدود 120 کشور جهان در فضایی بالغ بر 120 هزار مترمربع در مرکز تجارت جهانی شهر دبی از 2 الی 6 اسفند برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت