نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

عصر نمایشگاه- بعد از موفقیت نمایشگاه مجازی رنو تلیسمان در ایران، رنو این بار اقدام به راه اندازی نمایشگاه مجازی (Renault Virtual Showroom) برای خودرو شاسی بلند جدید و جنجالی خود یعنی رنو کولئوس جدید پرداخته است.

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایران جیب ,بعد از موفقیت نمایشگاه مجازی رنو تلیسمان در ایران، رنو این بار اقدام به راه اندازی نمایشگاه مجازی (Renault Virtual Showroom) برای خودرو شاسی بلند جدید و جنجالی خود یعنی رنو کولئوس جدید پرداخته است.جذابیت های بی حد و حصر در طراحی و امکانات این شاسی بلند 4WD از یک سو و نحوه نمایش و ارائه خلاقانه آن در نمایشگاه مجازی رنو از سوی دیگر باعث شده است تا نظر خیلی از کاربران و علاقه‌مندان خودرو در فضای مجازی این بار به رنو کولئوس جدید جلب شود.

    نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

    رنو با سابقه درخشان در تولید خودرو نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا توانسته است سهم بازار خوبی از صنعت خودرو را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این مثل همیشه با شناسایی و درک صحیح از مخاطب خود، حالا توانسته است خودرو شاسی بلند رنو کولئوس جدید را با مجموعه کاملی از تجهیزات و امکانات در کنار مشخصات فنی قابل توجه وارد بازار ایران کند. به همین منظور رنو به منظور آشنایی مخاطبانش با رنو کولئوس جدید هم راستا با تبلیغات محیطی با شعار رنو کولئوس بر فراز چهار اقلیم، با برگزاری یک کمپین خلاقانه در فضای دیجیتال با عنوان نمایشگاه مجازی رنو سعی کرده است تا فرصت آشنا شدن با این محصول جدید برای همگان بدون هیچ گونه محدودیتی قابل دسترس و فراگیر باشد.

    طراحی و ظاهر بسیار لوکس و اروپایی این خودرو که در بر گیرنده امضای طراح رنو بر روی طرح جلو و عقب خودرو موجود است و امکانات خاص آن از جمله صفحه نمایش 8.7 اینچی، رینگ 18 اینچی، سیستم صوتی Bose، مه شکن جلو با قابلیت روشن کردن کامل پیچ، ترمز دستی برقی و از همه مهمتر امنیت و کیفیت رنو موج عظیمی از تقاضا جهت آشنایی با این محصول و پیش خرید آن را در میان مردم آغاز کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت