پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و نقل ریلی بکار خود پایان داد

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که به مدت ۴ روز در مرکز دایمی نمایشگاه های بین المللی برپا بود عصر روز پنجشنبه بکار خود پایان داد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و نقل ریلی بکار خود پایان داد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا، این نمایشگاه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ حمل ونقل ریلی جهان روزهای 25 تا 28 اردیبشهت ماه در تهران برگزار شد و 160 شرکت داخلی و 130 شرکت خارجی از 16 کشور جهان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را عرضه کردند.
    در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات و خدمات وابسته 130 شرکت از کشورهای سوئد، سوئیس، بلژیک، فرانسه، هند، اوکراین، نیوزیلند، ترکیه، ایتالیا، لتونی، اسپانیا، روسیه، جمهوری چک، چین، آلمان و صربستان شرکت کردند و مقامات راه آهن های ایتالیا، چین، اسپانیا، فرانسه و لتونی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند و در مجموع 24 میزگرد تخصصی و کارگاه آموزشی توسط اساتید ایرانی و خارجی در این نمایشگاه برگزار شد.
    مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در سال تولید و اشتغال فعالان صنفی در این نمایشگاه تلاش کردند که راهکارهای تقویت بخش بازرگانی حمل و نقل ریلی کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.
    صادق سکری افزود: امسال این نمایشگاه با حضور گسترده شرکت های ریلی داخلی و خارجی برگزار شد و بسیاری از شرکت های معتبر ریلی جهان در آن حضور داشتند و در این 4 روز شاهد رویدادهای مهم ریلی کشور در بخش های مختلف بودیم.
    وی بیان کرد: قراردادهای زیادی در بین شرکت های داخلی و خارجی منعقد شد و اولین قرارداد ناشی از صرفه جویی های مصرف سوخت در حوزه ریلی کشور بین سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای تامین 200 واگن باری به امضا رسید.
    همزمان با برگزاری این نمایشگاه در تهران، پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن به همراه چندین میزگرد تخصصی در بخش های مختلف حمل و نقل ریلی توسط اساتید داخلی و خارجی در این نمایشگاه برگزار شد.
    فراخوان برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز شرکت های راه آهن، مترو و شرکت های حمل و نقل ریلی، برگزاری نشست های تخصصی با مسئولان صنعت ریلی کشور، رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت ریلی و صنایع وابسته به آن و ارائه ظرفیت های این بخش برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه در تهران بود.
    این نمایشگاه با حمایت وزرات راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، تولید کنندگان و صنعتگران، شرکت های خدماتی فعال در عرصه شبکه ریلی کشور و شرکت های ریلی در فضایی به مساحت 30 هزار مترمربع به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ ریلی جهان برگزار شد و وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و بسیاری از فعالان عرصه صنعت حمل و نقل ریلی از این نمایشگاه بازید کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت