نمایشگاه صنایع دستی در رسانه ملی مورد استقبال بی‌سابقه قرار گرفت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع دستی ارگانی که در راستای افزایش امکان فروش و توسعه بازارهای موقت صنایع دستی در کشور، از ۲۳ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه با حضور هنرمندان رشته های مختلف در رسانه ملی درحال برگزاری است، مورد استقبال کارکنان این سازمان قرار گرفت.

نمایشگاه صنایع دستی در رسانه ملی مورد استقبال بی‌سابقه قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از آنا ؛پویا محمودیان مدیر کل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با اشاره بر برگزاری نخستین نمایشگاه ارگانی در سال 96 در رسانه ملی گفت: خوشبختانه هنرمندان حاضر دراین نمایشگاه از فروش محصولات خود راضی بودند و علاقمندی و حضور کارکنان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قابل تقدیر بود.
    وی با تاکید بر حضور افراد خاص و شناخته شده در این سازمان و بازدید آنها از نمایشگاه گفت: در چند روزگذشته چندین نفر از خبرنگاران خارجی که برای پوشش انتخابات ریاست جمهوری در ایران حضور داشتند هم در رسانه ملی از نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی بازدید و خرید داشته اند.
    محمودیان افزود: از شخصیت های بازدیدکننده این نمایشگاه می‌توان به آقای علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
    وی ادامه داد: کارکنان رسانه ملی همچنین اذعان داشتند به دلیل وجود تنوع در محصولات، رشته‌هایی مانند شیشه دست ساز، زیورآلات سنتی و مصنوعات چرمی در این نمایشگاه بیشتر مورد استقبال قرارگرفته است.
    مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور یادآور شد: فضایی که نمایشگاه صنایع دستی در آن مستقر است بصورت ویژه به برگزاری نمایشگاه اختصاص دارد و از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.
    وی در پایان سخنانش اضافه کرد: هنرمندان رشته های شیشه حرارت مستقیم و شیشه دست ساز سنتی، با ویترین های ویژه خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند که در ارائه محصولات بسیار تاثیر گذار است.
    گفتنی است، در این نمایشگاه هنرمندانی از سه استان تهران، اصفهان و البرز با آثاری در رشته های خاتم کاری، میناکاری ( زیورآلات)، مینای خانه بندی، قلمکار، فیروزه کوبی؛ شیشه سنتی (شیشه حرارت مستقیم ) و محصولات چرمی حضور فعال دارند.
    این نمایشگاه به همت و تلاش دفتر صادرات معاونت صنایع دستی، از 23 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه درقالب 8 غرفه در سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت