فراخوان حضور غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب پکن

عصر نمایشگاه- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران فراخوان شرکت ناشران، موسسات، نهادها، تشکل‌های نشر، اهالی قلم و آژانس‌های ادبی سراسر کشور برای حضور در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب پکن را منتشر کرد.

فراخوان حضور غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب پکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»،به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ 1 تا 5 شهریورماه برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است. به همین منظور فراخوانی برای حضور ناشران، مؤسسات و نهادها، اهالی قلم، آژانس‌های ادبی و تشکل‌های نشر منتشر شده که تا تاریخ 20 خردادماه می‌توانند به سایت icfi.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. متن این فراخوان به شرح ذیل است.

    به اطلاع کلیه‌ی ناشران، مؤسسات، نهادها، تشکل‌های نشر، اهالی قلم و آژانس‌های ادبی سراسر کشور می‌رساند، غرفه‌ جمهوری اسلامی ایران (مهمان ویژه نمایشگاه کتاب پکن) توسط مؤسسه‌ نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در تاریخ (1 تا 5 شهریورماه 1396) بر پا خواهد شد. بدین منظور از کلیه‌ علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام و حضور در این رویداد اقدام نمایند.

    ناشرانی که علاقه‌مند به دریافت فضای مستقل در غرفه‌ی ایران هستند، می‌توانند از طریق مراجعه به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران(www.icfi.ir) مراحل ثبت نام را حداکثر تا 20 خردادماه انجام دهند.

    فضای اختصاص‌داده‌ شده برای هر ناشر 6 مترمربع و با ظرفیت تقریبی نمایش 50 عنوان کتاب است. علاقه مندان جهت اختصاص فضای بیشتر می‌توانند درخواست خود را جهت بررسی به این موسسه ارائه نمایند. تفاهم نامه همکاری میان موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ناشر،موسسه، آژانس و... منعقد و مبنای همکاری خواهد بود.

    ناشرانی که مایل به عرضه‌ کتاب‌های خود بدون حضور در نمایشگاه هستند، می‌توانند حداکثر 10 عنوان کتاب جهت ارزیابی با رعایت شرایط زمانی (حداکثر تا پایان وقت اداری 96/3/20) و ضوابط زیر، ابتدا در سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ثبت و پس از تأیید، یک نسخه از هر کتاب ارسال کنند.

    -کتب ارسالی می‌بایست دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و به شکل قانونی در ایران منتشر شده باشند.

    - اولویت با کتب تألیفی و یا دو زبانه- یکی از زبان‌های دیگر نظیر چینی، انگلیسی- همچنین برگزیدگان در یکی از جوایز/ جشنواره‌های ملی و یا بین المللی است.

    - اولویت با کتبی است که آخرین ویرایش و یا تجدید چاپ آن مربوط به 5 سال اخیر باشد.

    - کتب ارسالی عودت داده نمی‌شود و موسسه هیچگونه مسئولیتی در قبال تاخیرهای احتمالی شرکت پست ندارد. به هرگونه درخواستی خارج از روال ثبت نام آنلاین و ناقص، بدون چکیده فارسی و انگلیسی (150 کلمه) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66415540-021 تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت