مدیر پروژه نمایشگاه چاپ و بسته بندی:

تبدیل ایران به بزرگترین مرکز نمایشگاه چاپ و بسته بندی در خاورمیانه

عصر نمایشگاه- یکی از مهمترین رویدادهایی که در صنعت چاپ ایران رخ می دهد نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی است ولی این بار برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با حمایت drupa و interpack بر گزار می شود. نمایشگاه در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ مهرماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر در محل نمایشگاه بین‎المللی شهر آفتاب توسط شرکت برساز رویداد پارس و نمایشگاه دوسلدورف آلمان به صورت مشترک بر پا می شود.

تبدیل ایران به بزرگترین مرکز نمایشگاه چاپ و بسته بندی در خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، به گزارش چاپ و نشر، رضا رحمانی مدیر پروژه نمایشگاه چاپ و بسته بندی درباره هدف از برگزاری نمایشگاه بین‎المللی چاپ و بسته بندی گفت:  مهمترین هدف ما ازهمکاری و مشارکت با نمایشگاه دوسلدورف آلمان، تبدیل ایران به بزرگترین مرکز نمایشگاه چاپ و بسته بندی در خاورمیانه است تا زمینه سرمایه گذاری های بیشتر جهت رونق بیش از پیش این صنعت را فراهم آورد.

    رحمانی درباره اینکه تا کنون از چه کشورهایی ثبت نام صورت گرفته و حضور چند کشور تاکنون قطعی شده است افزود: تا این لحظه در حوزه بین الملل شرکت هایی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، چین، کره جنوبی و ترکیه در نمایشگاه چاپ و بسته بندی ثبت نام کرده اند.

    مدیر پروژه نمایشگاه چاپ و بسته بندی درباره برنامه‎ تبلیغاتی و اطلاع رسانی این نمایشگاه اظهار کرد: باید بگویم که در بحث اطلاع رسانی، تبلیغات محیطی، کمپین های ایمیل و پیامک را در نظر داریم که در زمان‎های مشخص تا برپایی نمایشگاه انجام شود. به صورت تخصصی نیز با انجمن‎ها و اتحادیه‎هایی که مرتبط با حوزه چاپ و بسته بندی هستند مذاکره صورت گرفته تا از طریق آنها به زیرمجموعه آنها اطلاع رسانی انجام شود. البته نشریات و رسانه‎های تخصصی که همراهان اطلاع رسانی نمایشگاه های این چنینی هستند را نیز فراموش نکرده‎ و با کمک آنها در حال اطلاع رسانی نمایشگاه هستیم. وب سایت های رسمی که در حال اطلاع رسانی نمایشگاه در حوزه بین المللی و داخلی می باشند www.interpackalliance.com ، www.drupa.com ، www.pacprocess-tehran.com ، www.ipapexpo.ir  هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت