مدیرعامل شرکت راشا دیار پارس

شیراز میزبان نمایشگاه های تخصصی تاسیسات و معماری

عصر نمایشگاه- نمایشگاه های تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش، کاشی و سرامیک، حمام، سونا، استخر و آشپزخانه و معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود.

شیراز میزبان نمایشگاه های تخصصی تاسیسات و معماری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱:۰۰

    امیر خرم مدیرعامل شرکت راشا دیار پارس در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه افزود: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش هم زمان با چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک؛ هفتمین نمایشگاه حمام، سونا، استخر و آشپزخانه و سومین نمایشگاه معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهد گردید.

    وی با اشاره به متراژ برگزاری این چهار نمایشگاه تخصصی اظهار داشت: این نمایشگاه ها در 17000 متر مربع فضای نمایشگاهی در 5 سالن به صورت تخصصی برگزار خواهد شد که 6500 متر مربع آن فضای مفید خواهد بود.

    خرم سالن های اختصاص داده شده این نمایشگاه ها را اینگونه عنوان کرد: سالن های در نظر گرفته شده جهت شرکت های تجهیزات و تاسیسات سرمایش و گرمایش، حافظ و بهار و سه سالن سرو، نرگس و ملاصدرا نیز جهت نمایشگاه کاشی و سرامیک و دکوراسیون در نظر گرفته شده است.

    مدیرعامل شرکت راشا دیار پارس در خصوص دوره پیشین برگزاری این نمایشگاه ها خاطر نشان کرد: نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش سال گذشته با حضور 80 شرکت داخلی و نمایندگی های خارجی آن ها از معتبر ترین بردند های فعال در کشور و نمایشگاه کاشی و سرامیک و دکوراسیون داخلی نیز با حضور 45 شرکت برگزار گردید. که مورد استقبال بالغ بر 15000 بازدید کننده قرار گرفت.

    این فعال صنعت نمایشگاهی کشور در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد: برنامه های جنبی نمایشگاه امسال شامل:
    1.  نشست مسئولین و فعالان این حوزه با رویکرد تکنولوژی های نوین در این صنعت

    2.  نشست های B2B برنامه ریزی شده برای غرفه داران به منظور آشنایی بیشتر با همکاران و بازرگانان این صنعت

    3.  پنل خلاقیت با رویکرد فرهنگ سازی در ارتباط با بازیافت در زمینه ی این صنایع

    4.  فن بازار با رویکرد ارتقا سطح کیفی و نزدیک شدن به سطوح بین المللی از طریق پیوند تکنولوژی، خلاقیت و دانش روز با صنعت نمایشگاهی و ایجاد فرصت برای شرکت های نو پا و مخترعین برای ایجاد ارتباط با سرمایه گذاران و غرفه داران در راستای تجاری سازی ایده های نو

    می شود که می تواند در جذب هرچه بیشتر مخاطبان به نمایشگاه موثر باشد.

    وی از کلیه فعالان این حوزه جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت بعمل آورد و افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 36340553 ، 09022318200  تماس حاصل نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت