تسهیلات ویژه نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان برای مشارکت کنندگان خارجی و تولیدکنندگان ماشین‌آلات

عصر نمایشگاه- ستاد برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان تلاش می‌کند با ایجاد شرایط اقامت رایگان شرکت‌کنندگان خارجی در طول برگزاری نمایشگاه، فرصت بهره‌مندی و آشنایی صنایع داخلی و بازدیدکنندگان علاقمند از تکنولوژی ساخت و تجهیز خطوط تولید صنایع غذایی روز دنیا را فراهم آورد.

تسهیلات ویژه نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان برای مشارکت کنندگان خارجی و تولیدکنندگان ماشین‌آلات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از نمایشگاه اصفهان؛‌ستاد سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی اصفهان، تسهیلات ویژه ای را برای مشارکت‌کنندگان خارجی و همچنین تولیدکنندگان ماشین‌آلات در نظر گرفته است.

    این اقدام در پی استقبال شرکت‌ها و برندهای مطرح کشور از این نمایشگاه و با هدف کمک به نوسازی و بهسازی خطوط تولید محصولات غذایی به منظور تقویت تولید صادرات محور، اجتناب از واردات کالاهای مصرفی و همچنین حمایت از تولید محصولات با کیفیت و ارتقاء جایگاه صنایع غذایی کشور در منطقه، انجام خواهد گرفت تا با حمایت سازمان‌های مربوط بتوان شرایط ایده‌آلی را برای حضور مشارکت‌کنندگان خارجی در حوزه ماشین آلات و خدمات فراهم کرد.

    بر اساس این تصمیم علاوه بر اعمال تخفیف برای سازندگان ماشین آلات صنایع غذایی داخلی و شرکتهای دانش بنیان، مشارکت‌کنندگان خارجی نمایشگاه از 4 شب اقامت رایگان برخوردار خواهند بود، ضمن آنکه تولیدکنندگان خارجی ماشین آلات از 10 درصد تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.

    ستاد برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان تلاش می‌کند با ایجاد شرایط اقامت رایگان شرکت‌کنندگان خارجی در طول برگزاری نمایشگاه، فرصت بهره‌مندی و آشنایی صنایع داخلی و بازدیدکنندگان علاقمند از تکنولوژی ساخت و تجهیز خطوط تولید صنایع غذایی روز دنیا را فراهم آورد.

    شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان اصفهان از 11 الی 14 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود و وب سایت رسمی نمایشگاه به نشانی infexiran.ir جهت کسب اطلاعات تکمیلی در دسترس فعالان صنعت غذا قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت