رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی خبر داد

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی نماز در خراسان شمالی

عصر نمایشگاه- رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی نماز با عنوان «سجاده یاس» در خراسان شمالی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ نماز و معرفی اسوه های عبادت و بندگی برپا شده است.

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی نماز در خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،حجت الاسلام رضا احمدی فر، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی نماز در استان، گفت: این نمایشگاه با عنوان «سجاده یاس» از امروز شانزدهم اسفندماه آماده بازدید عموم و دانش آموزان است.

    وی با اشاره به ایام فاطمیه، اظهار داشت: در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، این نمایشگاه با هدف معرفی ایشان به عنوان اسوه عبادت و بندگی برگزار شده است.

    حجت الاسلام احمدی فر آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نماز و اقامه صحیح آن را نیز از دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: دانش آموزان مدارس متقاضی از ساعت 9ونیم صبح می توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند و علاوه بر آن از برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز بهره مند شوند.

    وی تصریح کرد: نمایش فیلم های کودکانه جشنواره عمار، قصه گویی، برگزاری گفتمان های نمازی و آموزش عملی وضو و اقامه نماز، از جمله برنامه هایی است که در حاشیه بازدید از نمایشگاه، برای دانش آموزان علاقه مند تدارک دیده شده است.

    رئیس ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی نماز شامل 10 غرفه است، گفت: سه غرفه مربوط به ارائه الگوهای برتر نماز در ادارات است که سه دستگاهی که در اجلاس استانی نماز، برتر معرفی شدند، فعالیت ها و آثار خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

    حجت الاسلام احمدی فر افزود: دبیرخانه کانون های مساجد، امور مساجد استان، ستاد اقامه نماز و کانون مدرسه قرآنی مشکوهّ هر یک در این نمایشگاه دارای غرفه هستند که آثار، محصولات فرهنگی، نرم افزار، کتاب و فعالیت های مرتبط با فرهنگ نماز را ارائه می دهند.

    گفتنی است ،نخستین نمایشگاه تخصصی نماز با عنوان «سجاده یاس» که در محل مدرسه قرآنی مشکات مرکز استان برپا شده است، تا بیستم ماه جاری، آماده بازدید علاقه مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت