حضور ۱۱۰ واحد تولیدی در سومین نمایشگاه صنایع کوچک استان قزوین

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک با رویکرد خرید کالای ایرانی و توسعه صادارت با حضور نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، معاون اقتصادی استاندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

حضور ۱۱۰ واحد تولیدی در سومین نمایشگاه صنایع کوچک استان قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری »عصرنمایشگاه»به نقل از آرمان_شهر؛ در این نمایشگاه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به خبرنگار آرمان شهر گفت: از سال 93 با توجه به اهمیت صنایع کوچک در ایران، دولت یک روز را به منظور برند سازی واحدهای تولیدی و تحت عنوان «نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک» انتخاب کرد و امسال شاهد برگزاری سومین نمایشگاه صنایع کوچک در قزوین هستیم.

     «حمید رضا خانپور» گفت: صنایع کوچک نقش بسیار سازنده ای در فعالیت‌های اقتصادی دارند و امروزه 90 درصد صنایع استان قزوین را همین صنایع کوچک تشکیل می دهد.

     وی افزود: در بخش صنایع کوچک اشتغالزایی مناسبی وجود دارد و حدود 60 درصد اشتغال بخش صنعتی، به حوزه صنایع کوچک و متوسط مربوط می شود. از آنجایی که استان قزوین یک شهر صنعتی به حساب می آید و اولین شهرک صنعتی کشور در این استان ایجاد شده، اکنون صنعتگران استان می‌توانند توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

     خانپور در ادامه عنوان کرد: استان قزوین دارای 15 شهرک صنعتی است، از این رو می‌توان از این ظرفیت های موجود برای رونق بخش صنعت در کشور استفاده کرد.

     مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: در این نمایشگاه 110 واحد صنعتی حضور دارند که مهمترین فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را به معرض دید عموم  قرار می دهند.

     « هادی طاهرخانی» گفت: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه استقبال خوبی را  شاهد بودیم و انتظار می رود تا 27 مرداد حضور گرم علاقمندان به بخش حوزه اقتصاد و صنعت را شاهد باشیم.

     معاون اقتصادی استاندار قزوین به خبرنگار آرمان شهر گفت: دولت در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط، بسته رونق تولید را به همه استان های کشور ابلاغ کرده و تاکنون جلسات کارشناسی متعددی در این خصوص تشکیل شده است. از انجایی که حجم بالایی از تولیدات استان قزوین مرهون فعالیت صنایع کوچک و متوسط است، لذا حمایت از این بخش به رونق بیش از بیش اقتصاد منجر می شود.

     « منوچهر حبیبی» تصریح کرد: با توجه به سیاست های اقتصادی در تلاش هستیم تا واحدهای تولیدی را به شهرک‌های صنعتی استان هدایت کنیم چراکه امکانات خدماتی مثل آب، برق، گاز در این شهرک ها مهیا است.

     وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 5 هزار هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرار دارد و توانستیم با بکارگیری از تمرکز‌زدایی اقتصادی، در تمام نقاط حائز شرایط استان، شهرک های صنعتی ویژه احداث کنیم.

     معاون اقتصادی استاندار در پایان گفت: درحال حاضر از آبیک تا طارم و از آوج تا الموت شهرک های صنعتی آماده ارائه خدمات به صنایع کوچک و متوسط هستند و اغلب این واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی و صنعت فعالیت می کنند.

     گفتنی است که در حاشیه این مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت