معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در پایگاه هوایی وحدتی دزفول

عصر نمایشگاه- معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت: خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از جنگنده‌های «اف۵» ، «اف۴» و «اف۱۴» در ارتفاع پست برای زائران راهیان نور مانور هوایی می‌دهند.

برگزاری نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در پایگاه هوایی وحدتی دزفول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،حجت‌الاسلام سید محمد سیدیان به تشریح برنامه‌های پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول ویژه راهیان نور پرداخت و گفت: پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول به واسطه مسافت اندکی که تا مراکز استراتژیک دشمن بعثی داشت همواره یکی از مهمترین پایگاه‌های هوایی کشور در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شد.

    وی ادامه داد: این پایگاه نقش ارزنده‌ای را در دوران دفاع‌مقدس ایفا کرده و شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است. از این رو طبق سنوات قبل در ایام مصادف با آغاز اردوهای راهیان نور پذیرای زائران است.

    سیدیان خاطرنشان کرد: نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور، 27 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرماندهان و مسئولین نهاجا افتتاح خواهد شد که از روز 29 اسفند ماه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

    وی گفت: این نمایشگاه شامل 26 غرفه است که با عرضه محصولات فرهنگی، انتشارات نیروی هوایی، جهاد خودکفایی و سایر بخش های نهاجا مانند آتش نشانی، جنگ نوین ، اطلاعات عملیات و ... پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

    حجت‌الاسلام سیدیان با اشاره به رونمایی از بازی شکارچی در نیروی هوایی بیان کرد: این بازی توسط مرکز ساخت بازی های رایانه ای نهاجا تولید شده که در نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

    وی همچنین از برگزاری مانور هوایی خلبانان نهاجا برای زائران راهیان نور خبر داد و افزود: این نمایش هوایی که بیانگر تبحر خلبانان تیزپرواز ارتش جمهوری اسلامی است معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا اظهار داشت: این معاونت در نظر دارد خانواده‌های شهدای نیروی هوایی را در قالب یک کاروان زیارتی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام نماید.

    حجت الاسلام سیدیان با اشاره به حضور خلبانان پیشکسوت در ایام برگزاری این نمایشگاه گفت: به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تبیین نقش نیروی هوایی در جنگ تحمیلی، خلبانان پیشکسوتی که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف نقش آفرین بودند در این پایگاه حضور یافته و به عنوان راوی پاسخگوی سوالات زائران راهیان نور هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت