معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی تشریح کرد:

جزئیات فراخوان و نحوه ثبت نام پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX

عصر نمایشگاه- معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی جزئیات فراخوان و نحوه ثبت نام پنجمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی۲۰۱۷ RINOTEX را تشریح کرد.

جزئیات فراخوان و نحوه ثبت نام پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر فرزین مقدم در گفت وگو با خبرنگاران نمایشگاه "  RINOTEX"  را عرصه رویارویی عرضه و تقاضای فناوری و تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان فناوری عنوان کرد و گفت:  این نمایشگاه بستری است برای شکل گیری و ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در بخش های مختلف اقتصادی و آوردگاهی است برای بروز و نبوغ نهاد ها و موسسات دانش بنیان.

    وی با اشاره به آغاز ثبت نام برای حضور فعالان عرصه فناوری در این نمایشگاه گفت: ثبت نام از طریق سامانه اینترنتیwww.Rinotex.ir  از تاریخ 15 شهریور ماه سالجاری آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

    رییس کمیته فنی، ارزیابی و نظارت پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX ، در پاسخ به این سوال که چه کسانی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند گفت: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح های فناورانه در حوزه های مختلف فناوری می توانند در این رویداد ثبت نام کنند. این اشخاص در قالب 3 بخش مجزا تحت عناوین ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات طرح های دانش بنیان  ثبت نام خواهند کرد.

    فرزین مقدم از امکان حضور نهاد ها ، سازمان ها و مراکز حمایتی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: موسسات حمایت کننده از فعالیت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها ، صندوقهای سرمایه گذاری خطر پذیر(VC) ، مراکز علمی و فناوری علاقمند به معرفی توانمندیهای فناورانه  و سازمان های متولی بخش های اجرایی(دولتی و غیر دولتی) علاقمند به معرفی نیاز های فناورانه خود و یا خرید فناوری نیز می توانند در این رویداد ثبت نام و در نمایشگاه شرکت کنند.

    وی با اشاره به جزئیات نحوه ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی www.Rinotex.ir  اظهار کرد:  علاقه مندان، در محدوده زمانی تعیین شده باید وارد سامانه شده پس از مطالعه دقیق "آئین نامه و راهنمای ثبت نام " که بصورت pdf در سامانه درج شده است اقدام به ثبت نام نمایند.

    معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی  با تاکید بر اینکه ثبت نام برای همه طرح ها در یک مرحله انجام خواهد شد گفت: ثبت نام کنندگان در بخش توسعه و تجاری سازی فناوری می توانند در صورت علاقه مندی در بخش جشنواره نیز ثبت نام کنند. شرط اصلی شرکت در جشنواره حضور در نمایشگاه می باشد و پس از طی مراحل مربوطه و ثبت نام نهاییو طرح ها مجوز حضور در نمایشگاه و جشنواره را خواهد یافت.

    فرزین مقدم از تسهیل فرایند ثبت نام برای افرادی که در نمایشگاه های گذشته حضور داشتند خبر داد و افزود: متقاضیانی که سابقه حضور در نمایشگاه و جشنواره سال قبل را دارند می توانند در بخش ثبت نام با انتخاب گزینه "ورود به سامانه" پس از ویرایش اطلاعات طرح های سال قبل و طی مراحل نهایی، در این دوره نمایشگاه و جشنواره نیز شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت