در گالری «ایسی له مولینو»؛

برگزاری نمایشگاه عکس «ایران، گنج‌های بیکران» در پاریس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس «ایران، گنج‌های بیکران» شامل ۶۰ تابلو از زیباترین گنجینه‌های ماندگار فرهنگی تاریخی ایران اسلامی،از ۲۴ اسفندماه تا ۲ فروردین‌ماه سال آینده در محل گالری «ایسی له مولینو» دایر می شود.

برگزاری نمایشگاه عکس «ایران، گنج‌های بیکران» در پاریس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،در آستانه فرارسیدن سال جدید، رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه، با همکاری اداره کل فرهنگی ایرانیان خارج از کشور این سازمان، مجموعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر پاریس برگزار می‌کند.

    گفتنی است ،در این سلسله برنامه‌ها، نمایشگاه عکس «ایران، گنج‌های بیکران» شامل 60 تابلو از زیباترین گنجینه‌های ماندگار فرهنگی تاریخی ایران اسلامی، پیش‌بینی شده است که از 24 اسفندماه تا 2 فروردین‌ماه سال آینده در محل گالری «ایسی له مولینو» دایر می‌شود.

    همچنین، نشست «نوروز در تاریخ اساطیری ایران» روز جمعه (28 اسفندماه) با سخنرانی میرجلال‌الدین کزازی و خانم لیلی انور در محل تالار مولتی مدیا برگزار می‌شود.

    «جشن نوروز» با اجرای گروه موسیقی سنتی ایرانی کیوان ساکت و سخنرانی میرجلال‌الدین کزازی و موسیقی سنتی گروه «میراث» با خوانندگی بامداد فلاحتی، روز شنبه (29 اسفندماه) در محل تالار «الیزه» پاریس برگزار می‌شود.

    نمایشگاه عکس «پرسه‌ای در خیال»، از دیگر برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران است که از 26 اسفندماه تا 20 فروردین‌ماه سال آینده در گالری خانه فرهنگ ایران در پاریس برپا می‌شود.

    برگزاری نشست تخصصی «نگاهی نو به ادبیات کلاسیک ایران در عرصه جهانی» با حضور احمد سمیعی گیلانی، حسین معصومی‌همدانی، علی‌اصغر محمدخانی، امیرمسعود شهرام‌نیا و احمد شاکری با مشارکت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه است که در روز پنجشنبه (27 اسفندماه) در محل کتابخانه خانه فرهنگ ایران در پاریس برگزار می‌شود.

    قابل ذکر است ،برنامه «شعرخوانی» با حضور افشین یداللهی، حسین عباس‌نژاد و دیگر شاعران جوان ایرانی با مشارکت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز شنبه (29 اسفندماه) در محل پاویون ایران در نمایشگاه کتاب پاریس اجرا می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت