رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین:

دومین نمایشگاه بهداشت و سلامت در قزوین برگزاری می شود

عصر نمایشگاه:رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین از برگزاری دومین نمایشگاه بهداشت و سلامت استان با همت جمعی متولیان امر از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه خبرداد.

دومین نمایشگاه بهداشت و سلامت در قزوین برگزاری می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از مهر، سیدکاظم مجابی ظهر دوشنبه در جلسه شورای شهر که در تالار مردم این نهاد برگزار شد اظهار کرد: در اولین نمایشگاه سلامت که سال قبل در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه برگزار شد شاهد حضور 60 دستگاه دولتی در نمایشگاه بودیم.

    مجابی افزود: امسال نیز براساس رایزنی های انجام گرفته از طریق استانداری تعاملاتی برقرار و جلسات مشترکی در حال برگزاری است تا شاهد مشارکت پرشور دستگاهها، نهادها و سازمانهای مختلف دولتی و غیردولتی باشیم.

    وی با اشاره به جلساتی که تاکنون کمیسیون بهداشت و سلامت شورا برای برپایی نمایشگاه فوق الذکر برگزار کرده است، ادامه داد: علاوه بر اینکه در سال جاری از تمامی ظرفیت و امکانات شهرداری استفاده می کنیم، مسیر برای فرهنگ سازی و اجرای برنامه های زیست محیطی و فضای سبز مهیا می شود.

    مجابی با اشاره به برگزاری نمایشگاه سلامت در سال گذشته و استقبالی که از آن به عمل آمد، اظهارداشت: در این مقطع نمایشگاه سلامت در حوزه های اجتماعی، روان و جسم با همکاری تشکل مردم نهاد خانه مشارکت، حمایت شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفت.

    این عضو شورا با اشاره به بخشهای مختلف نمایشگاه بیان کرد: در برخی غرفه ها با انجام  تست غربالگری مشخص شد که برخی شهروندان در وضعیت خوبی برخوردار نبودند و با انجام این تست ها به مراکز درمانی برای مداوا معرفی شدند.

    وی با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه سلامت از اهداف مستمر و تدوین شده متولیان امر به شمار می آید، افزود: ارتقاء شاخصه های سلامت و داشتن جامعه ای سالم و بانشاط یکی از مهمترین اهداف از برگزاری این نمایشگاه به شمار می آید و از سوی دیگر یکی از مهمترین نتایج نمایشگاه سال قبل تشکیل کمیته سلامت با حضور استاندار بود که ورزش مدارس، استفاده از ظرفیت دستگاهها برای عموم و اجرای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی از مهمترین نتایج آن به شمار می آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت