برپایی نمایشگاه پوستری سوگواره سودای عشق در کرج

عصر نمایشگاه- به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم نمایشگاه پوستر دانش آموزی سوگواره سودای عشق در نگارخانه هنرستان هنرهای زیبا ی ناحیه یک آموزش و پرورش کرج برپا شد.

برپایی نمایشگاه پوستری سوگواره سودای عشق در کرج
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، وحید یعقوبی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج روز پنجشنبه گفت :هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج پیام های عاشورایی به زبان هنر به نسل امروز به ویژه دانش آموزان است.
    وی معرفی مولفه های سبک زندگی حسینی و محوریت آموزه‌های عاشورایی، تعظیم و تکریم شعائر و معارف اسلامی، هویت‌افزایی دینی و انقلابی به نسل نوجوان و جوان در مناسبت عظیم عاشورایی حسینی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانش آموزی عنوان کرد.
    وی اظهار کرد: در این نمایشگاه فرهنگی - مذهبی 40 پوستر در زمینه برجسته سازی عناصر حماسه و عزت، منطق، عقل و عاطفه در قیام عاشورایی حسینی (ع) به نمایش درآمده است.
    وی با تاکید بر حفظ آداب و شیوه های سنتی و مردمی عزاداری حسینی در جامعه، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دانش آموزان تلاش کرده اند از طریق هنر پیام‌های انقلاب عاشورایی و نقش دین و وحدت در پاسداشت از اسلام و انقلاب اسلامی که ریشه در این فرهنگ غنی دارد به تصویر کشیده شود.
    وی یادآور شد: در بخشی از این نمایشگاه از آموزه‌ها و بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد قیام عاشورا نیز استفاده شده است.
    یعقوبی اضافه کرد: همزمان با بازگشایی مدارس در سال جدید در 310 مدرسه این ناحیه نمایشگاه فرهنگی - هنری عاشورایی و دفاع مقدس بر پا شده است تا دانش آموزان از این دو مکتب غنی درس بیاموزند.
    وی تاکید کرد: هنر در انتقال پیام های آموزشی به گروه های سنی مختلف تاثیرگذاری ویژه ای دارد لذا دانش آموزان در این نمایشگاه کوشیده اند با خلق آثار هنری - حماسی نقشی در ارتقاء شناخت جامعه هدف با درس های آموزنده مکتب عاشورا یی داشته باشند.
    این نمایشگاه به مدت دو هفته برای بازدید عموم به خصوص دانش آموزان البرزی دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت