رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت میهمان ویژه غرفه ایران می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس غرفه ملی ایران از حضور یورگن باس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت در غرفه کشورمان در این نمایشگاه و در سومین روز برپایی آن خبر داد و درباره موضوعات قابل مذاکره با او، توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت میهمان ویژه غرفه ایران می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرنگار مهر، امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و رئیس غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2017، پیش‌ از ظهر امروز (یکشنبه 16 مهرماه) در جریان نشست خبری اعلام برنامه‌های غرفه ملی ایران در این نمایشگاه در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر درباره تعداد قرارهای ملاقات تنظیم شده میان ناشران ایرانی با ناشران خارجی جهت مبادله رایت کتاب‌هایشان در این دوره از نمایشگاه گفت: آمار دقیقی از قرارهای ملاقات ندارم، اما در جریان گفتگوها با آقای دهقان‌کار مسئول این حوزه از صنف نشر، اعلام شد که تعداد زیادی قرار ملاقات میان ناشران ایرانی با همتایان خارجی‌شان تنظیم شده است.

    وی با اشاره به زمینه مناسبی که طرح گرنت امسال برای معرفی پتانسیل‌های نشر ایران به بازارهای جهانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت فراهم آورده است، نسبت به کسب موفقیت‌های بیشتر در این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت توسط ناشران ایرانی در جهت فروش رایت کتاب‌هایشان به ناشران خارجی برای ترجمه و عرضه در کشورهای خارجی ابراز امیدواری کرد.

    رئیس غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2017 همچنین از حضور «یورگن باس» رئیس این نمایشگاه در برنامه «روز ایران» در غرفه کشورمان و در جریان سومین روز فعالیت این نمایشگاه خبر داد و در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر که آیا در این برنامه موضوع خاصی برای مذاکره با «باس» در نظر گرفته شده است؟ گفت: ما در این دیدار به دنبال این هستیم که زمان بازدید ایشان از حالت رسمی خارج شود و بتواند امکان تعامل و گفتگوی رودررو را با مسئولان تشکل‌های صنفی و همچنین ناشران ایرانی فراهم کند.

    شهرام‌نیا همچنین گفت: همانطور که می‌دانید ما کارگاه‌هایی را با همکاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت، در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌کنیم که در این نشست در مورد تقویت این کارگاه‌ها و همچنین روابط این دو نمایشگاه گفتگوهای بیشتری صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت