حضور ۲۸۶ ناشر در دهمین نمایشگاه کتاب بزرگ استان

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی با اعلام اینکه دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از سوم آبان ماه آغاز بکار می کند، از شرکت و حضور ۲۸۶ ناشر کشوری و استانی در این نمایشگاه خبر داد.

حضور ۲۸۶ ناشر در دهمین نمایشگاه کتاب بزرگ استان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از   عصر اترک، حسین فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از سوم تا هشتم آبان ماه در محل مصلی امام خمینی بجنورد در دو نوبت ساعتی 9 تا 12 و 16 تا 21 برپا می شوند.

    فرخنده با بیان اینکه در این نمایشگاه 176 غرفه فروش کتاب آماده سازی خواهد شد، اعلام کرد: در این نمایشگاه 286 ناشر کشوری و استانی حضور دارند که 12 ناشر آن از خراسان شمالی خواهند بود.

    وی افزود: هفت کتاب فروش استان نیز در این نمایشگاه غرفه فروش کتاب خواهند داشت.

    وی همچنین با اعلام اینکه در این نمایشگاه 36 هزار و 443 عنوان کتاب عرضه می شوند، عنوان کرد: برای این نمایشگاه 400 میلیون تومان بن الکترونیکی برای برخورداری از 20 تخفیف در خرید کتاب توزیع شده است.

    فرخنده افزود: در این نمایشگاه علاوه بر 20 تخفیف خرید کتاب از محل بن الکترونیکی همچنین 10 درصد تخفیف دیگر نیز از سوی فروشندگان برای خریداران کتاب اعمال می شود.

    وی خاطر نشان کرد: بن های الکترونیکی فروخته شده برای خرید کتاب از کتابفروشی های سطح استان در مدت برگزاری این نمایشگاه قابلیت استفاده دارند.

    وی همچنین یادآور شد: با برپایی این نمایشگاه، برگزاری 30 عنوان برنامه جانبی نیز تنظیم شده است که برگزار خواهند شد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی برپایی کارگاه های داستان نویسی خلاق، نشست تخصصی فیلم نامه نویسی، معیارهای انتخاب کتاب، مشاعره شعر آئینی، توسعه کتاب خوانی مدارس، چگونه کتاب بخوانیم، نمایشنامه خوانی و نمایش نامه نویسی همچنین جشن امضای کتاب و رونمایی از کتاب را از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.

    وی با اشاره به نمایشگاه های پیشین کتابی که در استان برگزار شده بودند، گفت: در این نمایشگاه ها به ترتیب کتاب های حوزه علوم انسانی شامل ادبیات، تاریخ و فلسفه ، کودک و نوجوان، کتاب های حوزه آموزش و کمک آموزشی، کتاب های حوزه علوم پزشکی و فنی مهندسی با بیشترین استقبال علاقمندان کتاب روبرو بوده و خریداری شده اند.

    وی در خاتمه از تجهیز کتابخانه بجنورد نیز خبر داد و گفت: ساختمان این کتابخانه تجهیز شده آماده بهره برداری است.

    فرخنده خاطر نشان کرد: در این ساختمان رمپ و آسانسور نیز برای حضور معلولان تعبیه شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت