نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی همزمان با پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا می‌شود.

نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی با هدف ایجاد تعامل جهت توسعه و تجاری‌سازی فناوری، جذب سرمایه‌گذار، آشنایی سازمان‌های متولی و حمایتگر از ایده‌های فناورانه و تولید محصولات دانش بنیان و فروش محصولات و خدمات دانش بنیان توسط منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از تاریخ 20 الی 24 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
    همچنین به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی نمایشگاه نوآوری و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی در این نمایشگاه برپا خواهد شد.
    صاحبان ایده، نوآوران و فناوران و نیز شرکت ها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات دانش بنیان در سراسر کشور می توانند در پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX 2017)  شرکت کنند.
    این نمایشگاه و جشنواره که پیش از این با عنوان نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو پیشرفته ربع رشیدی برگزار می شد، اکنون در سه بخش ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات و خدمات دانش بنیان برگزار می شود.
    در این نمایشگاه بخش ایده فناورانه در قالب رویداد های IDEA Board مهندسی پزشکی، جشنواره بهترین طرح قابلیت اعتماد، جشنواره بهترین R&D بخش صنعت کشور، جشنواره بهترین طرح مرزبانی، استارت آپ ویکند الکترونیک خودرو و استارت آپ ویکند اینترنت اشیاء تعریف شده است.
    بخش توسعه و تجاری سازی فناوری با 16 زون تخصصی از جمله نوآوری و فناوری انرژی های تجدید پذیر، نفت و گاز، ارتباطات و میکرو الکترونیک، اطلاعات و ارتباطات، نانو، زیستی، علوم شناختی، مهندسی پزشکی، صنایع غذایی، داروئی، آرایشی و بهداشتی و نوآوری و فناوری گیاهان داروئی و طب سنتی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
    نوآوری و فناوری آب و خاک، مواد پیشرفته و کامپوزیت، صنایع قطعه سازی و خودرو، نساجی، پوشاک و چرم، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و همگرا را از دیگر زون های تخصصی این بخش است.
    تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرح ها و ایده های دانش محور و معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن ها از جمله اهداف این نمایشگاه است.
    همچنین از دیگر اهداف برگزاری این رویداد می توان به ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان، جذب سرمایه گذار( داخلی و خارجی ) برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان اشاره کرد.
    نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی همزمان با پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حمایت ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 20 الی 24 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برپا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت