فردا؛آغاز بکارچهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف،کفش و صنایع وابسته تهران

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابستهکه در آن بیش از ۲۴۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند، فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه ها و انجمن هایمرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

فردا؛آغاز بکارچهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف،کفش و صنایع وابسته تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به  نقل از  ایلنا ،در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان داخلی، شرکت ها و تولیدکنندگان برخی کشورها ، از جمله کشورهای ایتالیا، ترکیه ، چین ،روسیه، هند، آلمان و فرانسه حضور و مشارکت داشته و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم می گذارند.

    از بین 240 شرکت کننده دراین نمایشگاه، 150 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی هستند وقرار است در طول برگزاری این نمایشگاه؛ چهار هیئت تجاری خارجی از کشورهای روسیه، چین، ایتالیا و ترکیه از نمایشگاه بازدید و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

    احمد ابوالحسنی رئیس ستاد اجرائی چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته از حضور هیئت هایی از استان های مختلف کشور از جمله استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و همداندر این نمایشگاه خبر داد.

    وی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته در فضائی با مساحت حدود 15 هزار متر مربع برگزار می شود،افزود:در حاشیه این نمایشگاه چهار نشست و کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه ها، متخصصین و صاحبان صنایع چرمی کشور برگزار خواهد شد.

    ابوالحسنی اضافه کرد: با وجود این که این نمایشگاهچهارمین دوره خود را می گذراند اما شاهد استقبال چشمگیر شرکت های مختلف داخلی و خارجی برای حضور درآن است و نسبت به سال گذشته در هر دو بخش داخلی و خارجی شاهد رشد حدود 15 درصدی هستیم.

    وی گفت: در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته؛ انواع محصولات و تولیدات چرمی شامل کیف های مختلف اداری، زنانه، مردانه، انواع کفش های چرمی مردانه و زناه ، محصولات لایه چرمی، انواع لباس های چرمی ، انواع چرم گاوی ،چرم اشبالت، چرم میشی، چرم گوسفندی، چرم بزی، چرم مصنوعی، انواع دستگاههای لیزری، دستگاه پرس،دستگاههای جین زن، انواع ماشین های دوخت و دیگر صنایع و تجهیزات ارائه و به نمایش عموم گذاشته می شود.

    معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها و کارگا های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت چرم کشور، نمایش آخرینتحولاتو دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان ، ایجادارتباط‌هایتجاریجدیدوتقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت چرم ، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی  خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابستهاز فردا تا 6 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت