فرماندار رامسر خبر داد

برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در رامسر

عصر نمایشگاه- فرماندار رامسر از افزایش حضور مسافران نوروزی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات استان‌ها با بیش از ۱۳۰ غرفه در شهرستان دایر شده است.

برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در رامسر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از فارس،  حسین شعبان‌سروری ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تحول طبیعت، در خود و همچنین در شهرستان نیز با همت همه مدیران آن‌گونه که در شان شهرستان و جایگاه تاریخی آن است، تحولات خوبی داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه سال 94 از لحاظ بودجه سال سختی بود افزود: اما موفقیت و اتفاقات بزرگی نیز در حوزه داخلی و خارجی صورت گرفت که ذائقه مردم را شیرین کرد که با روحیه پرنشاط و امید به آینده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفت اسفند حضور باشکوهی داشته که نشانه پایبندی مردم شریف به آرمان‌های اسلام و انقلاب بود.

    فرماندار رامسر با اشاره به ظرفیت رامسر با داشتن 23 واحد اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، متل، 100 واحد پذیرایی و 37 مدرسه، بیش از 3 واحد استیجاری تصریح کرد: از 27 اسفند 94 تا سوم فروردین سال جدید میزان حضور گردشگران افزایش 12 درصدی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

    وی از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات استان‌ها با بیش از 130 غرفه در شهرستان، وجود 10 منطقه نمونه گردشگری که مهم‌ترین آن جواهرده و دالخانی است خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری در نقاط مختلف، پرواز همه روزه رامسر به تهران و بالعکس که ظرفیت پرواز‌ها 100 درصد افزایش داشته از دیگر امکانات و زیرساخت‌های مهم برای بهره‌مندی گردشگران در این ایام است.

    فرماندار رامسر از ایجاد قرارگاه انتظامی، پایگاه امداد و نجات و کمپ‌های ایمنی و سلامت، اکران هر روزه فیلم در سینما در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت