مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان:

اهواز با صلاحیت‌ترین شهر برای میزبانی نمایشگاه صنعت نفت است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از اهواز به عنوان با صلاحیت‌ترین شهر برای میزبانی از نمایشگاه اصلی صنعت نفت در کشور یاد کرد.

اهواز با صلاحیت‌ترین شهر برای میزبانی نمایشگاه صنعت نفت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از مهر، رحیم جلیلی اظهار کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از تاریخ 11 تا 14 آبان ماه 96 با همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

    وی افزود: اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان و مرکز استانی که زادگاه نفت در ایران به شمار می‌رود؛ قطعاً با صلاحیت‌ترین و شایسته‌ترین شهر برای میزبانی از نمایشگاه صنعت نفت کشور به شمار می‌رود. هم‌اکنون شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که مرکز اصلی آن در اهواز است، بیش از 80 درصد نفت ایران را تولید می‌کند و این امر نشان می‌دهد، بار اصلی فعالیت‌های صنعت نفت در کشور به دوش استان خوزستان و اهواز است.

    جلیلی توضیح داد: شرکت‌ها و افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند در واقع وارد یک منطقه عملیاتی شده‌اند و به‌خوبی می‌توانند با شرایط، فضا و بستر تولید نفت و گاز آشنا شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور در بازارهای نفتی برای خود تدوین کنند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان بیان کرد: شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان همچنین با حضور در نمایشگاه صنعت نفت در اهواز به‌راحتی امکان مذاکره و دیدار با مسئولان شرکت‌های بزرگ نفتی خوزستان به‌خصوص شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و 21 شرکت پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پتروشیمی در ماهشهر را خواهند داشت و قطعاً چنین شرایطی در هیچ نمایشگاهی وجود ندارد.

    جلیلی افزود: به همین دلیل اغلب کارشناسان نفتی و فعالان حوزه صنعت نفت که در هشت نمایشگاه اخیر صنعت نفت در اهواز شرکت کرده‌اند، عقیده دارند نمایشگاه صنعت نفت خوزستان در اهواز برای توسعه فعالیت‌های نفتی و همچنین توجه به شعار اصلی نمایشگاه که همان توجه جدی به توسعه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت به شمار می‌رود، بسیار مؤثر است.

    وی در خصوص استقبال از این نمایشگاه در سال‌های اخیر نیز گفت: در هشت دوره‌ای که از عمر این نمایشگاه در اهواز می‌گذرد، سال‌به‌سال اشتیاق و استقبال شرکت‌های دولتی، خصوصی و حتی بین‌المللی صنعت نفت برای حضور در آن افزایش‌یافته و به نظر می‌رسد امسال نیز نمایشگاه با شورونشاط وافری برای علاقه‌مندان، مسئولان و فعالان حوزه صنعت نفت برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان افزود: ما نیز باوجود محدودیت‌هایی که در بحث فضای نمایشگاهی داریم سعی کرده‌ایم بهترین شرایط و امکانات را برای میزبانی از این نمایشگاه تدارک ببینم و امسال قصد داریم رضایت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان را تأمین کنیم.

    نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از 11 تا 14 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود و پذیرای شرکت‌ها و سازندگان تجهیزات صنعت نفت خواهد بود.

    شرکت‌ها، صنعتگران و مراکز علمی و پژوهشی علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان به آدرس ahvazfair.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت