بیست و دومین نمایشگاه بین‌الملی نفت و گاز ترکمنستان آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- یست و دومین نمایشگاه بین‌المللی «نفت و گاز ترکمنستان -۲۰۱۷» در سالن نمایشگاهی مرکزی «عشق‌آباد» آغاز به کار کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌الملی نفت و گاز ترکمنستان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری فارس در عشق‌آباد، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی «نفت و گاز ترکمنستان -2017» ساعتی پیش در سالن نمایشگاهی مرکزی عشق‌آباد بدون حضور شرکت‌های ایرانی آغاز به کار کرد.

    این نمایشگاه طی مراسم رسمی با قرائت پیام «قربانقلی بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان آغاز شد.

    رئیس جمهور ترکمنستان در این پیام تاکید کرد: این کشور از نظر داشتن ذخایر سرشار منابع هیدروکربور در جایگاهی خاصی قرار دارد و این نمایشگاه و همایش بین المللی فرصت و میدان مناسب جهت انجام گفت‌وگو و نیز آشنایی نزدیک از ظرفیت و توانمندی های متقابل جهت برقراری و گسترش روابط و همکاری در صنعت نفت و گاز می‌باشد.

    بردی محمداف با اشاره به اینکه از علاقه مندان و سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز ترکمنستان استقبال می‌‌شود، گفت: جهت جذب سرمایه در طرحهای کلان نفت و گاز از جمله انتقال منابع هیدروکربور به بازارهای جهانی و منطقه تسهیلات و معافیت های مالیاتی قابل ملاحظه پیش بینی شده‌ است.

    توسعه صنایع نفت و گاز ترکمنستان و جذب سرمایه‌‏گذاران خارجی، بازاریابی عرضه حامل‌های انرژی به بازارهای بین‏‌المللی، مسئله توسعه و بهره ‏برداری از منابع هیدرکوربور و بررسی فضای سرمایه‏‌گذاری در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی این کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌‏باشد که به مدت 3 روز در محل سالن نمایشگاهی ساختمان اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان در عشق‌آباد ادامه خواهد داشت.

    مسئله عرضه و ترانزیت نفت و گاز، توسعه مناطق میادین نفت و گاز حوزه دریای خزر، امور اکتشاف و استخراج نفت و گاز، فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری در بازار انرژی ترکمنستان و چشم ‏اندازهای تعامل بین‌المللی و ارائه توانمندی‌ها در رابطه با عرصه‌های فوق از مهمترین محورهای نمایشگاه و همایش بین‌المللی «نفت و گاز ترکمنستان 2017 » اعلام شده‌‏ است.

    در این نمایشگاه شرکت‌های نفتی چند ملیتی از جمله، «توتال»، «شل»، «شلومبژه»، «دراگون اویل»، «تات نفت»، «سی ان پی سی»، «پتروناس»، گروه صنعتی «باسف»، «سوکار» و نمایندگان بورس و نهادهای مالی بین‌المللی حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت