آغاز ثبت نام شرکت کنندگان در کارگاه ها و نشست های تخصصی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

عصر نمایشگاه- :ثبت نام شرکت کنندگان در کارگاه ها و نشستهای تخصصی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از ۱۵ آبان آغاز می شود.

آغاز ثبت نام شرکت کنندگان در کارگاه ها و نشست های تخصصی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»  به نقل از ستاد خبری کمیته اطلاع رسانی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، مجید شفیعی مسئول بخش دانش و فناوری دیجیتال این نمایشگاه با بیان این مطلب افزود: با هدف ارتقای سطح آگاهی شرکت‌کنندگان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از جدیدترین اطلاعات و فناوری‌های عرصة فضای مجازی، 110 نشست، کارگاه و دورة تخصصی در ارتباط با دانش فضای مجازی، در طول نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

    وی تصریح کرد: این نشست‌ها و کارگاه‌ها به عنوان یک امکان و به صورت رایگان در اختیار شرکت‌ها و موسسه‌های شرکت‌کننده در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرار گرفته است. همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در فضای مجازی نیز می‌توانند  از این امکان برای برگزاری دوره‌ها و نشست‌های تخصصی خود بهره ببرند.

    مسئول بخش دانش و فناوری دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال همچنین با اشاره به اهمیت این نشست‌ها و کارگاه‎‌ها، تاکید کرد: این دوره‌ها پس از رایزنی با کارشناسان و متخصصان این عرصه، انتخاب و نهایی شده است.

    شفیعی همچنین اظهار داشت: فرم ثبت نام آنلاین برای شرکت در این دوره‌ها از تاریخ 15 آبان ماه بر روی سایت اطلاع‌رسانی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به نشانی https://www.saramad.ir   یا کانال رسمی نمایشگاه به آدرس https://t.me/mediadigital قرار می گیرد و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام در نشست‌ها و کارگاه‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

    این مقام مسئول در برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهی معتبر از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال صادر خواهد شد، افزود: به قید قرعه جوایز نفیسی به 10 نفر از شرکت‌کنندگان در نشست‌ها و کارگاه‌ها اهدا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت