عرضه تلاوت‌های قراء ایران و مصر در نمایشگاه کتاب نجف

عصر نمایشگاه- لوح‌های فشرده حاوی تلاوت‌های قاریان برجسته جهان از جمله قراء ایران، مصر و عراق در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حرم مطهر علوی عرضه شده است.

عرضه تلاوت‌های قراء ایران و مصر در نمایشگاه کتاب نجف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،دارالقرآن وابسته به بخش امور دینی آستان مقدس امام علی(ع)، لوح‌های فشرده حاوی تلاوت‌های قاریان برجسته جهان از جمله قراء ایران، مصر و عراق را در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حرم مطهر علوی در معرض دید عموم قرار داده است.

    «سید حیدر رحیم»، مسئول واحد اطلاع‌رسانی دارالقرآن وابسته به بخش امور دینی آستان مقدس امام علی(ع) در این باره گفت: دارالقرآن آستان علوی برای سومین سال متوالی است که در این جشنواره فکری ـ فرهنگی شرکت می‌کند.

    وی افزود: در غرفه دارالقرآن آستان مقدس امام علی(ع)، لوح‌های فشرده‌ای که دربردارنده تلاوت‌های قاریان مشهور و برجسته از جمله قراء مصر، ایران و عراق است، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

    سید حیدر رحیم تصریح کرد: «عبدالباسط عبدالصمد»، «محمد رفعت» و «شحات محمد انور» از جمله قاریان مشهور و برجسته مصری هستندکه لوح‌های فشرده تلاوت آن‌ها در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آستان مقدس علوی عرضه شده است.

    هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حرم مطهر علوی از سوم فروردین‌ماه با مشارکت 200 ناشر داخلی، عربی و خارجی و با حضور سید نزار حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی و شخصیت‌های دینی، دانشگاهی و فرهنگی در نجف اشرف افتتاح شد و تا دوازدهم فروردین میزبان بازدیدکنندگان است.

    بیشترین حضور ناشران خارجی متعلق به کشور لبنان با 78 ناشر و کشور ایران در جایگاه دوم با 32 ناشر است.
    بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز با محوریت اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی در این رویداد فرهنگی حضور دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت