حضور ایران در پنجاه و سومین دوره نمایشگاه کتاب بلونیا

عصر نمایشگاه- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بلونیا شرکت می کند.

حضور ایران در پنجاه و سومین دوره نمایشگاه کتاب بلونیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه به نقل از فارس، این نمایشگاه از تاریخ 16 تا 19 فروردین ماه برگزار می شود. غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه 32 متر مربع است. 270 عنوان کتاب از 128 تصویرگر کتاب کودک و نوجوان و 110 مولف در غرفه ایران به نمایش گذاشته می شود. آثار عرضه شده در غرفه ایران از 30 ناشر برجسته ایرانی حوزه کودک که از طریق فراخوان انتخاب شده از قبیل انتشارات امیرکبیر، افق، پیدایش، چکه، مهاجر، شباویز، خانه ادبیات انتخاب شده است.

    موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برای حضور در این دوره از نمایشگاه برنامه های متنوعی از جمله برگزاری روز ایران، معرفی 5 نفر از تصویرگران ایرانی که آثارشان به تصویرگری نمایشگاه بلونیا راه یافته و معرفی کتاب های کودک ایرانی که رایت آنها به ناشران خارجی به فروش رفته است در قالب کاتالوگ  را پیش بینی نموده است.

    معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ و بروشور و دعوت از ناشران برای حضور در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از دیگر فعالیت های غرفه ایران خواهدبود.

    کشور آلمان مهمان ویژه این دوره ازنمایشگاه است. 300 متر فضا برای نمایش آثار تصویرگران مطرح این کشور اختصاص داده شده است. مسولیت غرفه آلمان بر عهده نمایشگاه کتاب فرانکفورت خواهد بود.

    برای اولین بار در سالن 32 بخش رسانه های دیجیتال نیز در پنجاه و سومین دوره نمایشگاه بلونیا فعالیت می کند. در این دوره از نمایشگاه 1200 شرکت کننده از 98 کشور در فضایی به مساحت 24 هزار رو 38 متر فعالیت خواهند داشت. 131 آژانس ادبی نیز در نمایشگاه فعالیت می کنند. در مدت برگزاری نمایشگاه 166 برنامه اجرا خواهد شد و 864 خبرنگار از 33 کشور اخبار مربوط به نمایشگاه را اطلاع رسانی می کنند.

    یادآور می شود پنجاه و سومین دوره نمایشگاه کتاب بلونیا از تاریخ 16 تا 19 فروردین ماه برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت