به‌رغم تغییر بانک عامل معاونت فرهنگی ارشاد؛

بن‌کارت‌های موجود همچنان قابل استفاده خواهد بود

عصر نمایشگاه- نیکنام حسین‌پور بر قابل استفاده بودن بن‌کارت‌های بانک صادرات موجود علی رغم تغییر بانک عامل معاونت فرهنگی تاکید کرد.

بن‌کارت‌های موجود همچنان قابل استفاده خواهد بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از ایلنا، پس از انتقال نمایشگاه به «شهر آفتاب» و واسپاری «باغ کتاب» به نشر شهر حالا شهرداری با موافقت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، از این پس «بانک شهر» بانک عامل معاونت فرهنگی و نمایشگاه کتاب خواهد بود. این درحالی است که هشت سال است بانک صادرات به عنوان بانک فعال در نمایشگاه کتاب و در زمینه‌ی بن‌کارت‌های الکترونیک شناخته می‌شود و هنوز بخش از بن‌کارت‌های الکترونیک این بانک کاملا توسط دارندگان استفاده نشده‌اند.

    نیکنام حسین‌پور در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: بانک شهر از این پس بانک عامل معاونت فرهنگی و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان یکی از کارکردهای بانکی مورد نیاز در معاونت فرهنگی فعالیت خواهد کرد. بر همین اساس تمامی زیرساخت‌های بانکی مورد نیاز نمایشگاه فرهنگی ازجمله بن‌های الکترونیک خرید کتاب و حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از هشت سال از بانک صادرات به بانک شهر منتقل شده است.

    او درباره‌ی سرنوشت بن‌کارت‌های موجود در دست خریداران کتاب نیز تصریح کرد: برای حفظ آن دسته از بن‌کارت‌های صادره از بانک صادرات که هنوز توسط  متقاضیان مورد استفاده قرار نگرفته نیز طی هماهنگی صورت گرفته با بانک صادرات چند راه‌کار برای حفظ هزینه‌ی باقی‌مانده در این بن‌کارت‌ها لحاظ شده تا دارندگان بن‌کارت‌های فعلی با مشکلی برای خرید کتاب مواجه نشوند. البته بن‌کارت‌هایی که قرار است در نمایشگاه کتاب بیست‌ونهم تحویل داده شود همگی با عاملیت بان شهر خواهند بود و همانطور که اشاره شد از این پس تمامی مراودات بانکی مرتبط با معاونت فرهنگی از طریق بانک شهر انجام می‌شود.

    مدیر کمیته تسهیلات رفاهی نمایشگاه کتاب در پایان یادآور شد: مبلغ بن‌کارت‌های الکترونیک نمایشگاه کتاب بیست‌ونهم هم افزایش خواهد داشت اما مبلغ نهایی آن‌‌ها آخر هفته‌ی جاری رسانه‌ای می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت