حضور کمرنگ مدیران فرهنگی در نمایشگاه ناشران جهان اسلام

عصر نمایشگاه- رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی ضمن انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان و مدیران فرهنگی در نوزدهمین نمایشگاه کتاب و ناشران جهان اسلام، عنوان کرد: ضرورت دارد که مدیران فرهنگی در نمایشگاه ناشران جهان اسلام بیشتر از این، حتی به اتفاق خانواده‌های خود حضور داشته باشند و به فضا رونق بیشتری بدهند.

حضور کمرنگ مدیران فرهنگی در نمایشگاه ناشران جهان اسلام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایکنا,سیدجواد کمالی، رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی، در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران جهان اسلام،  با انتقاد از نبود تبلیغات مناسب در برپایی نمایشگاه، اظهار کرد: با آنکه چند روزی از شروع نمایشگاه گذشته است، استقبال مردم کم بوده که یکی از عوامل آن تبلیغات ضعیف است، هر چند صدا و سیمای خراسان هم در این زمینه هیچ کاری انجام نداده است.
    وی با بیان اینکه سردی هوا علت دیگر استقبال کم مردم از نمایشگاه است، افزود: پیشنهاد می‌کنم که در سال‌های آینده نمایشگاه کتاب در تابستان برگزار شود تا سردی هوا نمایشگاه کتاب را تحت تأثیر قرار ندهد، در حوزه تبلیغات هم باید قبل از برگزاری نمایشگاه، آموزش و پرورش از طریق دانش‌آموزان ، خانوده‌های آنان را برای شرکت در نمایشگاه تشویق کند و بودجه و اعتباراتی در نظر گرفته شود.
    حضور کمرنگ مسئولان و مدیران فرهنگی در نمایشگاه ناشران جهان اسلام
    کمالی ضمن انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان و مدیران فرهنگی در این نمایشگاه، عنوان کرد: ضرورت دارد که مدیران فرهنگی در نمایشگاه ناشران جهان اسلام بیشتر از این، حتی به اتفاق خانواده‌های خود حضور داشته باشند و به فضا رونق بیشتری بدهند.
    رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: امسال نمایشگاه کتاب با همت ناشران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، آستان قدس رضوی در سطح خوبی برگزار شده است و بسیج هنرمندان هم امسال در این نمایشگاه غرفه دارد.

    ساخت سردیس شهید حججی در غرفه بسیج هنرمندان
    وی ادامه داد: بخش‌های مختلفی همچون قصه‌گویی برای بچه‌ها، و نمایش، هنرهای دستی مانند کارهای عروسکی و تابلوهایی که بچه‌ها تولید کرده‌اند، در بخش هنرهای تجسمی نیز هنرمندی سردیس شهید حججی را می‌سازد.
    کمالی افزود: ناشران در این نمایشگاه حضور خوبی دارند اما با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده‌اند، انتظارات آنها از این نمایشگاه برآورده نشده است.
    رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی ضمن اشاره به تناسب این نمایشگاه با عنوانی که برای آن انتخاب شده، اظهار کرد: در سالی که مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام انتخاب شده است، کارهای بزرگی در این شهر انجام شده است، خوشبختانه در نمایشگاه کتاب امسال هم از کشورهای متعدد اسلامی حضور دارند و برنامه افتتاحیه این نمایشگاه با حضور چهار سفیر از کشورهای اسلامی برگزارشد.
    وی بخش نمایشگاه ملی دفاع مقدس را بسیار خوب دانست و بیان کرد: یکی از ناشران در حوزه دفاع مقدس، انتشارات «ستاره‌ها» است که غرفه آن در سالن انوری واقع شده است و کتاب‌های بسیار خوبی را در حوزه دفاع مقدس تولید کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت