نخستین نمایشگاه کار در استان کرمانشاه برپا می‌شود

عصر نمایشگاه: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: نخستین نمایشگاه کار با همکاری اتاق بازرگانی و دیگر دستگاه‌های مرتبط با اشتغال در هفته دوم دی ماه در این استان برپا می‌شود.

نخستین نمایشگاه کار در استان کرمانشاه برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، داود یاوری اظهار داشت: نخستین نمایشگاه کار با هدف ایجاد فرصت برای شرکت‌ها، کار آفرینان و سازمان‌های مرتبط با اشتغال در هفته دو دی ماه و به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برپا می‌شود.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری شش کارگاه آموزشی در زمینه اشتغال و ایجاد غرفه‌های ویژه مشاوره کار خبر داد و عنوان کرد: در هفته دوم دی ماه برگزاری کارگاه‌های آموزشی مذکور از دیگر برنامه‌های نمایشگاه کار که در پارک شاهد برپا می‌شود است.

    یاوری با اشاره به اینکه در نخستین نمایشگاه کارشرکت‌ها و دستگاه‌های مرتبط با اشتغال با تعدادی از نیروهای جویای کار ملاقات می‌کنند، افزود: در این ملاقات و در یک فضای رقابتی، نفرات مورد نظر دستگاه‌های مذکور جذب می‌شوند.

    وی برپایی نخستین نمایشگاه کار را در راستای اجرای مصوبات شورای اشتغال استان کرمانشاه اعلام و اظهار کرد: همچنین این نمایشگاه برای رویارویی افراد جویای کار به عنوان تقاضاکنندگان اشتغال و شرکت‌های تولیدی و خدماتی، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی به عنوان عرضه‌کنندگان کار است.

    یاوری با بیان اینکه نمایشگاه کار برای نخستین بار در استان کرمانشاه برپا می‌شود، خاطر نشان کرد: رویارویی افراد مذکور در این نمایشگاه که به مدت سه روز برپا است بر اساس مصوبه شورای اشتغال به عنوان بستری برای تسریع دهندگان و ارائه دهندگان کار برپا می‌شود.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: نمایشگاه کار با هدف تبادل اطلاعات در راستای مشاغل مورد نیاز و معرفی کسب و کارهای جدید و هم‌چنین ایده دادن به جویندگان کار برای یافتن شغل مناسب و نحوه تعامل و ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر برپا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت