دعوت سفیران ۱۰ کشور همسایه برای حضور در نمایشگاه گل وگیاه محلات

عصر نمایشگاه- فرماندار محلات از دعوت ۱۰ سفیر کشورهای همسایه برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات در نیمه نخست اردیبهشت امسال خبر داد.

دعوت سفیران ۱۰ کشور همسایه برای حضور در نمایشگاه گل وگیاه محلات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، سید احمد سجادی افزود: چهاردمین نمایشگاه گل و گیاهان شهرستان محلات با رویکرد صادرات محوری از 8 تا 11 اردیبهشت‌ ماه با 101 غرفه در چهار سالن مجزا در این شهرستان برگزار می شود.
    وی اظهار کرد: علاوه بر مقامات بلند پایه داخلی، سفرای کشورهای عراق، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان، روسیه، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و یک شرکت ترکیه ای برای حضور در جشنواره و چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه این شهرستان دعوت شده اند.
    فرماندار شهرستان محلات خاطرنشان کرد: 40 غرفه این نمایشگاه به عنوان سالن نمایش، 20 غرفه به عنوان سالن فروش و عرضه مستقیم گل و گیاه و صنایع وابسته و بقیه غرفه ها نیز به نمایش تجهیزات پارکی و ماشین‌آلات باغبانی اختصاص داده شده است.
    فرماندار محلات رویکرد نمایشگاه را با توجه به پیام امسال رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: هدف این نمایشگاه، شناسایی بازارهای جدید خارجی است تا تولیدکنندگان گل نیز سهم خود را به صورت عملی در اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
    سجادی توضیح داد: با برنامه ریزی انجام شده در چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات از پنج پیشکسوت عرصه تولید گل شهرستان تجلیل می شود.
    نمایشگاه گل و گیاه محلات از هشتم اردیبهشت ماه به مدت سه روز از ساعت 10 صبح تا 21 در محل پایانه صادراتی گل و گیاهان این شهرستان دایر است.
    سالانه 172 میلیون شاخه گل در محلات تولید و شش میلیون شاخه نیز از این شهرستان به خارج کشور صادر می شود.
    تولید 350 گونه مختلف گیاهان زینتی، آپارتمانی و فضای سبز، محلات را به یکی از قطبهای پرورش و تجارت گل و گیاه تبدیل کرده است.
    افزون بر سه هزار نفر به صورت رسمی در 700 واحد تولید و پرورش گل و گیاهان زینتی در شهرستان محلات مشغول به کارهستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت