اعزام هیأت تخصصی بازدید از دو نمایشگاه بین المللی پزشکی در کشور چین

عصر نمایشگاه- کلیه فعالان صنعت پزشکی، وارد کنندگان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی درمانی می توانند در ترکیب این هیأت قرار گیرند.

اعزام هیأت تخصصی بازدید از دو نمایشگاه بین المللی پزشکی در کشور چین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از نمایشگاه اصفهان, ایجاد شرایط لازم برای آشنایی صاحبان صنایع با آخرین پیشرفت های فنی صورت گرفته و همچنین ارتقای دانش و فرهنگ صادراتی و تجارت خارجی تولیدکنندگان کشور از جمله اهداف شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در بخش خارجی است. از این رو اعزام هیأت تجاری تخصصی به منظور بازدید از بزرگترین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی چین در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. هفتاد و نهمین نمایشگاه بین ­المللی تجهیزات پزشکی و بیست و ششمین نمایشگاه بین ­المللی طراحی و ساخت قطعات پزشکی از جمله رویدادهایی هستند که به دلیل استقبال بی نظیر فعالان صنعت پزشکی جهان، به طور همزمان و دو مرتبه در سال در شهرهای مختلف چین برگزار می شود. در این دو رویداد به طور گسترده 15000 محصول مانند تجهیزات تصویربرداری پزشکی، تجهیزات IVD، تجهیزات الکترونیکی پزشکی، کمک های اولیه، تجهیزات توانبخشی، تجهیزات تشخیصی، تجهیزات درمانی و بیمارستانی به نمایش گذاشته می شود و حدود 8000 تولیدکننده در فضایی بیش از 220 هزار مترمربع از 30 کشور جهان، آخرین تکنولوژی ها و پیشرفت های فنی خود را به جهان معرفی می کند. 

    لازم به ذکر است شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از تاریخ 21 تا 26 فروردین ماه 1397 هیأت تجاری خود را برای بازدید از نمایشگاه های مذکور اعزام خواهد کرد و کلیه فعالان صنعت پزشکی، وارد کنندگان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی درمانی می توانند در ترکیب این هیأت قرار گیرند. 

    متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی های لازم می توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با شماره تلفن های 32612557-32611614-32611608-031 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت