شرط وزارت ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب چیست

عصر نمایشگاه- شهرداری تهران برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، ده روز مهلت خواسته است تا به رفع نواقص این مجموعه اقدام کند، اما این کاستی‌ها چیست و شهرداری ملزم به اجرای چه مقدماتی است؟

شرط وزارت ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب چیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری صدا و سیما,سخنگوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب در مصاحبه تلفنی  در پاسخ به این سوال گفت: جلسه مهمی اخیرا در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار شد که در آن، سیدرضا صالحی امیری (قائم مقام شهردار) و جمعی از معاونان شهرداری تهران و شورای سیاستگذاری نمایشگاه حضور داشتند و به موانع موجود بر سر راه برگزاری نمایشگاه کتاب پرداختند.

    همایون امیرزاده با بیان اینکه سال گذشته، مشکلاتی در شهر آفتاب وجود داشت که باعث نارضایتی ناشران و مردم شد افزود: ما در جلسه اخیر به این مشکلات، به صورت بسیار شفاف پرداختیم و قرار شد تا ظرف هفته آینده، شهرداری تهران درباره رفع این کاستی‌ها پاسخ دهد.

    وی گفت: نخستین موردی که مسئولان شهرداری ملزم به اجرای آن شدند، تامین فضای استاندارد مورد نیاز ناشران بود که معادل 60 تا 70 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی می‌شود.

    سخنگوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب افزود: باید دید که در توان مجموعه شهرداری هست، در این زمان این فضا را تامین کند یا خیر و دومین مورد مهم، ارتقای خدمات کمی و کیفی به شهروندان و مجموعه برگزارکنندگان است.

    امیرزاده گفت: سومین مورد هم رفع مشکلاتی است که سال قبل در نمایشگاه وجود داشت.

    وی با اشاره به قرارداد شش ساله با مجموعه شهر آفتاب افزود: ما به این قرارداد پایبند هستیم و در حال حاضر دو سال از اجرای آن می‌گذرد، اما شهرداری هم باید مطابق تعهدات خود عمل کند و برای تامین فضا‌های مورد نیاز، تضمین عملی دهد، اما اگر این تضمین‌ها عملی نباشد، به صورت طبیعی، سود ناشران و مردم برای وزارت ارشاد در اولویت است.

    امیرزاده در پاسخ به این سوال که پیش بینی وی درخصوص محل برگزاری نمایشگاه کتاب چیست، گفت: ما گمانه زنی نمی‌کنیم، اما اعتقاد داریم مجموعه ظرفیت‌های شهرداری خوب و قابل اعتناست و امیدواریم مشکلات رفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت