معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران خبر داد:

تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران در ایستگاه‌های مترو

عصر نمایشگاه- محمد صائبی از آغاز تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ایستگاه‌های منتهی به شهرآفتاب خبر داد.

تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران در ایستگاه‌های مترو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، محمد صائبی درباره‌ی تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران در داخل ایستگاه‌ها و قطارهای مترو گفت: با توجه به اینکه هرساله معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران تبلیغات و معرفی کتاب نمایشگاه کتاب تهران را در داخل ایستگاه‌ها در برنامه کاری خود دارد، امسال نیز تبلیغات در ایستگاه‌های منتهی به شهر آفتاب آغاز شده است.

    وی همچنین افزود: به محض افتتاح ایستگاه شهر آفتاب، تبلیغات بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در داخل ایستگاه‌ها و قطارها آغاز خواهد شد.

    معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را در ایستگاه‌های انتهایی خط 1 از دیگر تبلیغات معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران ر این راستا اعلام کرد.

    همچنین در خبر دیگری به تحویل شهرآفتاب به برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تهران در هفته آینده اشاره شده است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تهران از تحویل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته آینده به برگزار کنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

    محسن ترک آبادی درباره‌ی تحویل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب به نمایشگاه کتاب تهران، گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برابر زمان بندی اولیه نمایشگاه کتاب تهران آماده بهره برداری است و تا هفته آینده در اختیار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکل‌های نشر جهت برگزاری نمایشگاه کتاب قرار می‌گیرد.

    وی افزود: مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برابر زمان بندی اولیه جهت برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در دو فاز انجام شد که فاز اول آن به اتمام رسیده است و فاز دوم آن نیز هفته آینده به پایان می‌رسد و تحویل برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تهران می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت