رونمایی ۱۶ کتاب در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان

عصر نمایشگاه:معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۶ کتاب تألیف نویسندگان گلستانی در نهمین دوره برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در این استان رونمایی می شود.

رونمایی ۱۶ کتاب در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از خبرگزاری شبستان، قدرت دائمی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی، گفت: رونمایی کتاب نویسندگان استان یکی از برنامه های مهم در ایام برپایی نهمین دوره نمایشگاه کتاب است.

    وی افزود: در این مدت 16 کتاب از تألیفات نویسندگان این استان در نمایشگاه رونمایی می شود که این اقدام در راستای ارج نهادن به تلاش ها و آثار ارزشمند آنان است.

    معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به کتاب هایی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شوند، اظهار کرد: کتاب مدل مفهومی مدیریت جهادی اثر غلامرضا منتظری، کبوتران زمینی از صغری رستمی، بررسی مدارا در سیره پنج تن آل عبا اثر عباسعلی علی محمدی، اثر راهنمای آشنایی با مواد مخدر تألیف آتنا امامی میبدی و الهام بابایی زارچ، نردبام آسمان اثر محمدرضا دوستی دیلمی و تاریخ و پبیشینه اجتماعی بندرگز از اسدالله معطوفی در ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی می شوند.

    به گفته وی، وقتی چشمه ها جاری می شوند از ابوالفضل علی کوچکی و بررسی ابعاد مرجعیت علمی اثر ملیحه طاهری از دیگر کتاب هایی است که تا روز پایانی نمایشگاه رونمایی خواهند شد.

    دائمی خاطرنشان کرد: رئالیسم پیچیده نوشته علی اصغر فضیلت، پنجاه نگاه از ابراهیم صالحی، تطبیق وضعیت اجتماعی شیعیان هند و شام تا پایان عصر صفوی از سید حسن میرزایی، الا یک از هزاران نوشته سید علیرضا کشفی نیا، نگاه سرخ از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان، شخصیت پردازی در آثار آنتوان چخوف از دانشگاه آزاد اسلامی، دایره المعارف الگوهای نموداری از مهدی میرزایی و پوریا تیرگر و آیین سوگواری محرم و صفر در بافت قدیمی محلات گرگان از محمد صابری نیز از جمله آثار نویسندگان این استان است که در نهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب گلستان با حضور علاقه مندان و مسئولان رونمایی می شوند.

    گفتنی است، نهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب گلستان از 12 آذر ماه کار خود را آغاز کرده و تا هفدهم ماه جاری میزبان علاقه مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah )   بپیوندید.
    برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت