هفته نخست بهمن ماه با ۲۳ رویداد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه‌های ایران در نخستین هفته از بهمن ماه شاهد برپایی ۲۳ رویداد هستند.

هفته نخست بهمن ماه با ۲۳ رویداد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از گسترش، در هفته نخست بهمن ماه شاهد برپایی 23 رویداد هستند. در ابتدای این هفته نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و اقوام ایرانی اهواز که در نمایشگاه بین المللی خوزستان برپاست، در نخستین روز از بهمن ماه به کار خود پایان می‌دهد. همچنین روز شنبه 30 دی ماه نمایشگاه ماشین الات چاپ و بسته بندی و تبلیغات یزد آغاز و در 4 بهمن به کار خود پایان می‌دهد. همدان نیز در روزهای یکم تا ششم بهمن ماه شاهد برپایی نهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کفپوش و صنایع وابسته و هفدهمین نمایشگاه بین المللی کالاهای خانگی و بازرگانی خواهد بود.

    دوم بهمن ماه نیز مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران میزبان نمایشگاه خانه ایرانی، نمایشگاه بین المللی زنجان شاهد هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون و نمایشگاه بین المللی کیش میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش است که هر کدام به ترتیب در روزهای هفتم، ششم و پنجم بهمن ماه به کار خود پایان می‌دهند.

    سوم بهمن ماه را می‌توان پر رویدادترین روز این هفته دانست. در این روز 8 رویداد 4 و 5 روزه در گوشه و کنار ایران برپا می‌شود. دومین نمایشگاه بین المللی صنعت لاستیک و پلاستیک تهران (مواد اولیه،ماشین آلات و تجهیزات، محصولات و خدمات، رنگ و رزین) تهران پلاست 2018 در شهر آفتاب، دومین نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز در کرج، نمایشگاه الکامپ و فن آوری‌های نوین در بوشهر، نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی مازندران و نمایشگاه فن آوریه‌ای نوین ساختمان و صنایع وابسته مازندران در قائم‌شهر، نمایشگاه تخصصی کامپیوتر ، الکترونیک و سیستم‌های مخابرات در کرمان، پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات و یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در اصفهان و چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه و معماری نوین در رشت همگی رویدادهایی هستند که در سوم بهمن ماه آغاز به کار می‌کنند.

    چهارم بهمن‌ماه دو رویداد از جمله اولین نمایشگاه بین المللی جامع صنایع دریایی ایران در تهران و یازدهمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در مشهد آغاز و به ترتیب 4 و 5 روز ادامه خواهند داشت. همچنین در روز پایانی این هفته دو نمایشگاه 4 روزه از جماه بانکداری، صنعت بیمه و بورس و صنعت چاپ و تبلیغات و بسته بندی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت