مدیر فروش «کمسون» اتریش:

ایران پلاست بزرگترین نمایشگاه پلاستیک خاورمیانه

آغاز عرضه محصولات جدید پلیمری سبز در ایران

عصر نمایشگاه- مدیر فروش کمسون اتریش با اشاره به آغاز عرضه محصولات جدید پلیمری و دوست دار محیط زیست این شرکت در ایران، اعلام کرد: ایران پلاست دهم بهترین و کیفی ترین نمایشگاه پلاستیک خاورمیانه است.

ایران پلاست بزرگترین نمایشگاه پلاستیک خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل ازستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، کارل شولر مدیر فروش منطقه‌ای شرکت CHEMSON اتریش با اشاره به سابقه 60 ساله فعالیت این شرکت در تولید افزودنی‌های پی وی سی، توضیح داد: از حدود 40 سال پیش فروش کالا در بازار ایران را آغاز کرده‌ایم.

    به گفته وی، افزودنی‌های پی وی سی از لحاظ حرارتی برای محافظت از پی وی سی در پروسه تولید ضروری هستند و به بهبود ظاهر، رنگ و حالت کالای تولید شده نهایی کمک می‌کنند.

    شولر با تاکید بر اینکه کالاهای تولید شده در این شرکت از لحاظ زیست محیطی، دوستدار طبیعت بوده و از بالاترین استانداردها پیروی می‌کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم تولیدکننده‌های ایرانی را به سمت استفاده از کالاهای زیست محیطی سوق دهیم. یک دسته دیگر این است که کالاهای اصلی شرکت کمسون، کالاهایی هستند که مواد ارگانیک محسوب شده و از لحاظ تماس غذایی، صد درصد مورد تائید استانداردهای جهانی هستند.

    به گفته وی، در حوزه تولید لوله‌های پی وی سی، امیدواریم تولیدکنندگان ایرانی نیز به سمت مواد اولیه دوستدار محیط‌ زیست هدایت شوند. یکی دیگر از محصولات این شرکت، تولید پروفیل پی وی سی (پنجره) و پروفیل‌های تخصصی هستند که این نوع تولیدات رنج کامل مواد اولیه سبز و زیست محیطی ارائه می‌دهند.

    مدیر فروش منطقه‌ای شرکت CHEMSON در ادامه افزود: در تولید کابل‌ها، رنج بدون سرب در این شرکت تولید می‌شود که از لحاظ مقررات تولیدکنندکان خودرو، جزو ملزومات بوده و تا حرارت 125 درجه مقاوم است و این ویژگی برای صنایع خودرو و جلوگیری از آتش‌سوزی موتور در حرارت‌های بالا ضروری است. همچنین برای تولید ورقه‌های پی وی سی، رنج

    کاملی از محصولات به نام NAFTOSAFE وجود دارد که فاقد تمام مواد فلزات سنگین مانند سرب است.
    به گفته شولر، کمسون بزرگترین تولیدکننده افزودنی‌های پی وی سی در جهان است که در کشورهایی مانند اتریش، آلمان، برزیل و هلند کارخانه دارد.

    وی در خصوص فعالیت این شرکت در شرایط پس از تحریم، تبیین کرد: در مرحله اول با هدف به حداکثر رساندن سهم شرکت از بازار ایران و ترویج مصرف افزودنی‌های سبز، همکاری موجود را ادامه می‌دهیم و در مرحله بعد نسبت به شرایط بازار ایران از لحاظ تولید و اقتصادی، برنامه‌های دیگری همچون تولید در داخل ایران یا مشارکت را بررسی خواهیم کرد. از سوی دیگر اگر شرایط اجرایی بانک‌های ایرانی و اروپایی طوری باشد که با هم کار کنند، حتماً خود را با خواسته‌های مشتری در ایران هماهنگ و سازگار خواهیم کرد.

    مدیر فروش منطقه‌ای شرکت CHEMSON با بیان اینکه ایران پلاست از لحاظ کیفی رشد بسیار خوبی داشته، این دوره را یکی از بهترین نمایشگاه‌های پلاستیک در خاورمیانه دانست.

    بر اساس این گزارش، شرکت‌های زرین پرتو در بخش سیم و کابل و شرکت ماهدیس تجارت در بخش افزودنی‌های پی وی سی سخت و پروفایل، نمایندگی شرکت کمسون در ایران را بر عهده دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت