نخستین جلسه ستاد اجرایی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

عصر نمایشگاه- نخستین جلسه ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، امیرمسعود شهرام نیا؛ قائم مقام رئیس نمایشگاه، یحیی دهقانی؛ معاون اجرایی نمایشگاه و مدیران کمیته‌ها روز چهارشنبه(۲ اسفند ماه) در سالن زنده یاد علی عاشوری برگزار شد.

نخستین جلسه ستاد اجرایی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محسن جوادی در این نشست با اشاره به روند انتخاب مدیران کمیته‌ها گفت: تصمیم‌گیری درباره موضوع کلانی همچون برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نیازمند انجام گفت‌و‌گوهایی در ابعاد مختلف است. خوشبختانه پس از گفت‌وگو‌های فراوان تصمیم‌گیری انجام شد و امیدوارم با شتاب بخشیدن به فعالیت‌های اجرایی  بتوانیم تاخیر به وجود آمده در فعالیت‌های اجرایی را بر طرف کنیم.

    وی با تاکید بر همکاری معاونت فرهنگی، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و تشکل‌های نشر در برگزاری این رویداد فرهنگی گفت: باید تلاش شود تا نمایشگاه با شکوه تر از پیش برگزار شود زیرا اگر خللی در این موضوع ایجاد شود تمامی افراد متضرر می‌شوند و اگر در برگزاری نمایشگاه هم توفیق یابیم، نتیجه آن به پای همه ما نوشته خواهد شد، باید با همدیگر تعامل داشته باشیم. از سوی دیگر نمایشگاه کتاب تهران یک مقوله فرهنگی است و اقتضای بیشتری دارد تا اخلاقی‌تر این موضوع را پیش ببریم و امیدوارم این روند خوب طی شود.

    رئیس سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر ضرورت انتقال تجربیات معاونت امور فرهنگی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به صنف اعلام کرد: بارها آقای دکتر صالحی تاکید کرده‌اند  تا واگذاری حداکثری به صنف انجام شود زیرا قائل به عقبگرد در این حوزه نیستیم. معاونت امور فرهنگی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران نیز باید تجربیات خود را در اختیار صنف قرار دهد زیرا تجربیات زیادی در این دو نهاد وجود دارد و ما آن‌ها را در اختیار صنف قرار می‌دهیم زیرا به نفع نشر و کتاب است.

    وی ضمن تبریک به معاون اجرایی نمایشگاه نیز گفت: امیدوارم آقای دهقانی نیز با سعه صدر و حضور در نشست‌های نمایشگاه و صنف، امور اجرایی نمایشگاه را مدیریت کند. البته آقای اسماعیلی‌راد نیز با توجه به تجربه سال گذشته به عنوان مشاور اجرایی نمایشگاه در مشاوره‌ها و اجرای امور همراه خوبی هستند. 

    جوادی همچنین با اشاره به رعایت ضوابط قانونی از سوی مدیران کمیته‌ها گفت: باید تلاش شود تا نشر رونق بگیرد و باید نگاه صرفه‌‍جویانه محور در فعالیت‌های نمایشگاه حاکم شود.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: در نقطه اصلی امید و اتکا چشممان به رحمت خداوند است و در نقطه بعدی امید ما به تلاش مسئولان و مدیران نمایشگاه است که امیدوارم با تلاش دوستان این مهم محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت