چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق‌آباد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون رئیس جمهور ترکمنستان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد در روزهای آینده خبر داد.

چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق‌آباد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس ، «اورازمراد  قربان‌نظراف» معاون رئیس جمهور ترکمنستان در امور تجاری و روابط اقتصاد و تجارت خارجی در جلسه هیات دولت  این کشور گزارشی از اقدامات و تدارکات جهت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد ارائه کرد.

    این مقام عالی رتبه دولت ترکمنستان، تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، قرار است یک همایش مشترک تجاری بازرگانان ایرانی و ترکمنی نیز برگزار شود.

    «قربانقلی بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان پس از استماع این گزارش با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های مشترک تجاری و اقتصادی در معرفی ظرفیت و توانمندی‌های متقابل و همچنین در زمینه توسعه و گسترش تعاملات اقتصادی و تجاری با کشورهای خارجی به خصوص کشورهای همسایه، دستور داد که نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران و نیز همایش مشترک تجاری باید در سطح بالا سازمان دهی و برگزار شود.

    از سوی دیگر «سید علیرضا صدرزاده» مدیرعامل شرکت «مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی» که مجری و برگزار کننده نمایشگاه و همایش مذکور در ترکمنستان است، در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس در عشق‌آباد گفت: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان در روزهای 10 الی 12 اسفند 96(1-3 مارس) برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان بیش از 60 شرکت ایرانی حضور دارند، تصریح کرد: نمایشگاه اختصاصی کالاها و خدمات کشورمان به منظور معرفی توانمندی‌های صنعتی، تجاری و خدماتی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد در راستای توسعه و گسترش هر چه بیشتر تعاملات و روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور برگزار خواهد شد.

    وی اضافه کرد: این نمایشگاه در بخش‌های صنعت ساختمان، صنعت نفت و گاز، سازه‌ها و خدمات فنی و مهندسی، محصولات صنعتی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، صنایع و محصولات غذایی و همچنین سیستم‌های آبیاری و کشاورزی در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران، وزارت خارجه و اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان و نیز حمایت و پشتیبانی دولت و نهادهای مربوطه دولت جمهوری اسلامی ایران با سازماندهی و مدیریت شرکت «مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی»(ایران) برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت