حضور صنایع قزوین به نمایندگی ایران در نمایشگاه صنایع کوچک هند

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: تعدادی از صنایع استان به نمایندگی از کشورمان در اولین نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک هند شرکت کردند.

حضور صنایع قزوین به نمایندگی ایران در نمایشگاه صنایع کوچک هند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, حمیدرضا خانپور افزود: واحدهای شرکت کننده از ایران در این نمایشگاه، کارخانجات کوچک و متوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هستند.
    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان صانیع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و سازمان صنایع کوچک هندوستان، هشت واحد تولیدی از ایران (قزوین) در این نمایشگاه حضور دارند.
    وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ایالت اودیشا هندوستان برپا شده است،اضافه کرد: ارایه توانمندی صنایع کوچک قزوین و ایران و ایجاد زمینه بازاریابی و توسعه صادرات از اهداف مهم حضور واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان در این نمایشگاه بوده است.
    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: این نمایشگاه با تلاش سازمان صنایع کوچک هندوستان در حال برگزاری می باشد و در آن غرفه های رایگان در اختیار صنعتگران شرکت کننده قرار گرفته است.
    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: این نمایشگاه که در هفته جاری برپا شده و تا 19 اسفند ادامه دارد در زمینه مواد غذایی، صنایع کشاورزی، غذهای دریایی، پلاستیک، منسوجات، قطعات خودرو، صنایع دستی و نیز با اولویت محصولات خشکبار، خرما، آجیل و فرش فعالیت می کند.
    رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: این شرکت دولتی در کنار حمایت هایی چون واگذاری زمین با قیمت بسیار ارزان، پرداخت تسهیلات، معافیتهای مختلف و مشوق های تولیدی تلاش کرده است تا در زمینه بازاریابی و شناسایی کشورهای هدف صادراتی به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان کمک کند که نمونه آن معرفی و کمک جهت حضور در نمایشگاه های خارجی است.
    نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک هندوستان با حضور نمایندگان 50 شرکت از پنج کشور ایران، آلمان، بنگلادش، کره جنوبی و نپال و 500شرکت داخلی در هند افتتاح شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت