از ۱ تا ۶ اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

حضور ۱۲۰ شرکت در پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و فضای سبز شهری، ماهیان و پرندگان تزئینی از اول تا ششم اردیبهشت سال جاری با حضور ۱۲۰ مشارکت‌کننده برپا خواهد شد.

حضور ۱۲۰ شرکت در پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و فضای سبز شهری، ماهیان و پرندگان تزیینی در فضایی به مساحت 9 هزار مترمربع با حضور مشارکت‌کنندگانی از استان‌های البرز، همدان، مرکزی، مازندران، گیلان، کردستان، فارس، خراسان رضوی، تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی کلید می‌خورد.

    شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امسال در زمینه‌های گل و گیاه آپارتمانی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، گل‌آرایی، درختچه‌های تزئینی، انواع خاک، کود، سم و بذر، ماهی‌ها و پرندگان تزئینی و تجهیزات گلخانه‌ای به نمایش محصولات و خدمات خود می‌پردازند. همچنین انجمن‌ها و نشریات مرتبط تخصصی نیز حضور فعالی در این رویداد خواهند داشت.

    پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و فضای سبز شهری، ماهیان و پرندگان تزیینی که از اول تا ششم اردیبهشت سال جاری با حضور 120 مشارکت‌کننده برپا خواهد شد.

    حضور پررنگ شرکت‌های داروسازی گیاهی، همکاری نزدیک و اثربخش سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، تفکیک کامل سالن‌ها بر اساس موضوعات، اضافه شدن زیرگروه پرندگان تزئینی به عنوان و زمینه فعالیت‌های نمایشگاه و اضافه شدن بیش از یک سالن به متراژ نمایشگاه از تفاوت‌های شاخص این دوره محسوب می‌شود.

    همچنین برگزاری همایش «شناخت گیاهان دارویی دارای جنبه تجاری و خواص آن‌ها» در روز دوم اردیبهشت از ساعت 18 الی 19:30 با حضور رییس انجمن گیاهان دارویی ایران (شاخه اصفهان) از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

    نمایشگاه مذکور در ساعات بازدید 15 تا 22 میزبان حضور عموم علاقه‌مندان به ویژه مخاطبان خاص است. بازدیدکنندگان می‌توانند انواع گیاهان دارویی و داروهای گیاهی را در سالن شیخ بهایی، انواع گل و گیاه و ماهیان تزیینی را در دو سالن میرداماد و نقش جهان و نمونه‌های زیبای پرندگان تزیینی را در سالن نصف جهان مورد بازدید قرار دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت