غرفه‌های خطی

عصر نمایشگاه- طراحی غرفه شما در هر رویدادی نشانگر مسیر فکری فعالیت تجاری شماست. یکی از محبوب‌ترین غرفه‌ها، غرفه‌های جزیره‌ای است. از مزایای آنها می‌توان به مجزا بودن و قرار گرفتن در دید بهتر دیگر شرکت‌ها و بازدیدکنندگان اشاره کرد.

غرفه‌های خطی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، در غرفه‌های جزیره‌ای، دیوار غرفه شما با دیوار دیگری مشترک نیست و ورودی و خروجی‌های متعدد در هر غرفه امکان رفت و آمد بیشتر و به دنبال آن عدم ازدحام را دارد. نوع دیگری از غرفه‌سازی، غرفه‌های خطی و در کنار هم هستند. در اینجا 7‌نمونه از این غرفه‌ها که بین 10 تا 30 فوت عرض دارند، معرفی شده‌اند. این غرفه‌ها ثابت می‌کنند، برای کاربردی و خاص بودن غرفه نیازی به فضای مجزا (ایزوله) نیست. معمولا متقاضی غرفه‌های جزیره‌ای از این نوع بیشتر است و با یک طراحی نوین، اصولی و کارآمد و هزینه‌ای مناسب‌تر می‌توان رقیبی جدی برای غرفه‌های جزیره‌ای شد. هدف ما از ارائه این مطلب رعایت نکاتی است که میزان جذابیت یک غرفه را بالا می‌برد.

    Orange Appeal

    این غرفه 10 در 10  فوتی متعلق به شرکت طراحی Orlando است که از ویژگی برجسته آن می‌توان به تصویر‌سازی با رنگ نارنجی که به رنگ لوگو و اهداف تجاری شرکت برمی‌گردد، اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های آن، نورهای اکریلیک یکپارچه در لبه سطوح غرفه و نور پردازی داخلی میز پذیرش است؛ طر‌حی که با نورپردازی درخشندگی چشمگیری را جلوه داده بود. اما آنچه که این اتاقک تجاری را منحصر‌به‌فرد کرده، دیوار ویدئویی است که پروژه‌ها را به نمایش می‌گذارد و نیمکتی سفید رنگ که فرصتی را برای نشستن و انجام مذاکرات تجاری به بازدیدکنندگان و شرکت می‌دهد. با وجود ظاهر حجیمی که این غرفه دارد، به‌راحتی قطعات آن در جعبه‌ای مخصوص بسته‌بندی می‌شود.

    ReCon Rental

    شرکت Kova Partners اولین حضور خود در نمایشگاه ReCon  Show (شورای بین‌المللی مراکز فروش) را با اجاره این غرفه ارزان از شرکت غرفه‌سازی و نمایشگاهی  Nimlok Orlando آغاز کرد. غرفه این شرکت با استفاده از مواردی مثل محل خروجی آلومینیومی،کفپوش پی‌وی‌سی سفید رنگ، پارچه‌ها (تصاویر) گرافیکی، میز پذیرش سفارشی و فضای خصوصی طراحی جالبی را ارائه داد. در فضای غرفه مبل چرمی سفید‌رنگی برای انجام مکالمات تجاری بین بازدیدکنندگان و کارمندان شرکت Kova و همچنین در فضای داخلی (پشت غرفه) محلی برای جلسات کاری تعبیه شده است. هالوژن‌های پایه‌ای سه‌تایی روی دیوار برای زیباترشدن تصاویر و یک صفحه نمایش مسطح برای نمایش پروژه‌ها در مساحت 10 در 20 فوت به صورت اصولی و خیره‌کننده طراحی شده بود. هزینه اجاره این غرفه حدود 14 هزار دلار بوده است.

    Graphic Design

    شرکت Raven Concealment Systems سازنده کیف‌های اسلحه کمری یک اولویت را بیشتر از بقیه در طراحی غرفه 10 در 30 فوتی خود در نظر گرفته بود و آن استفاده کارآمد و آسان از گزینه‌های گرافیکی در طراحی است. مواردی مثل پنل‌های مغناطیسی گرافیکی، قفسه‌های اکریلیکی سفارشی، صفحات نمایشی که با نور پردازی ظریف و زیبا و دیواری با پوشش LCD با مهندسی و طراحی شرکت Graphicolor این غرفه را در نوع خود متفاوت کرده است. تورفتگی دیوار پشت غرفه که در نقطه دید خوبی قرار دارد، محصولات شرکت را در قالب تصاویر گرافیکی سه‌بعدی با دید توسعه‌بخشی شرکت نمایش می‌دهد.

    Brushing up

    شرکت Princeton Artist Brush  خواستار غرفه‌ای با فضایی مدرن و گرم برای حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی و سرگرمی بود. برای آنچه که شرکت طراحی این غرفه در سر می‌پروراند، احتیاج به فضای کافی بود؛ فضایی که بتواند تصاویر زنده روی نمایشگرها و ویدئوهایی که سیر تحولات شرکت را به رخ می‌کشید، بدون گیج‌کردن بازدیدکنندگان ارائه دهد. شرکت غرفه‌سازی Skyline با ترکیب عناصر ساختاری زاویه‌دار به این هدف دست یافت. ساختار غرفه‌های Skyline  به طور معمول حاصل از ترکیب عناصر چند زاویه‌ای و پنل‌هایی با نور پس‌زمینه هستند. نمونه کارهای شرکت ‌روی پیشخوان چوبی و از صفحه نمایشگری در بالای یک میز زاویه‌ای نمایش داده می‌شدند.

    Made in the Shades

    شرکت Real Kids Shades به عنوان یکی از شرکت‌های آنلاین خرده‌فروشی، نیازمند نمایش مستقیم محصولات برای جذب مخاطبان خود در نمایشگاه Outdoor Retailer بود. خط فکری شرکت غرفه‌ساز Access TCA  برای تحقق اهداف این شرکت به گونه‌ای بود که مواردی مثل محصولات شرکت (عینک‌های آفتابی)‌ روی صفحات دو‌طرفه با برچسب قیمت مناسب، دیوارهای پس‌زمینه‌ای با پارچه‌های تبلیغاتی گرافیکی جذاب و محل کوچکی برای نشستن و انجام مذاکرات و ایده‌پردازی‌های تجاری در مساحت 10 در 20 فوتی این غرفه اجاره‌ای به زیبایی و ظرافت جا داده بود.

    One-Crate Wonder

    رویدادهایی با موضوع پزشکی و سلامت معمولا برای غرفه‌های تمیز و کلینیک مانند خود معروف هستند. اما شرکت Squenta مستقر در سانفرانسیسکو چیزی بیش از نکات گفته شده را برای طراحی غرفه خود در نمایشگاه هماتولوژی (خون‌شناسی) آمریکا می‌خواست‌، بنابراین بیشتر فضای غرفه به دو محل نشیمن برای انجام مذاکرات تجاری به صورت مجزا با دیواری آبی‌رنگ و چشم‌نواز و میز پذیرش اختصاص داده شده بود. نکته جالب‌تر اینکه بعد از پایان کار تمام قطعات غرفه در چشم‌بر‌هم‌زدنی قابل بسته‌بندی (و بی‌اغراق تبدیل‌شدن به جزئیاتی) و قرار‌گرفتن در یک ساک دستی بودند.

    Faux Pharmaceuticals

    شرکت Expand International of America تولیدکننده غرفه‌های سبک با حضور در نمایشگاه سالانه انجمن مشارکت‌کنندگان و همایش بهداشت-درمان موسوم به HCEAConnect قصد داشت به بازدیدکنندگان نشان دهد که محصولاتش تا چه حد به یک نمایشگاه واقعی بهداشت-درمان شباهت دارد. این شرکت با حضور در این رویداد، نمونه‌ای از یک غرفه‌سازی واقعی را در نمایشگاه بهداشت-درمان نشان داد. صفحه نمایشگر در قسمت بالای دیوار، میزی کوچک برای قرار گرفتن لپ تاپ، قفسه‌ای برای کاتالوگ‌های شرکت و جایگاه مخصوص پذیرش به عنوان عواملی لازم و کارآمد در طراحی غرفه بودند. این شرکت با حضور در این رویداد ایده‌ای نو را برای مخاطبان و رقبای کاری خود رقم زده است.

    *مترجم: نسیم موذن

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت